1 Laatst bewerkt door wendy (13-07-2007 22:50)

Onderwerp: Winx en Little pony's

Deze taart was echt wel een boetseer uitdaging.
Toen ik de wens van Judith hoorde, (ik wil een geboetseerde lyla van Winx...) had ik al zo iets van, o jeeetje zeg, dat lukt nooit.
Vond het gezichtje echt heel moeilijk en ben dan ook niet helemaal super tevreden met het resultaat. :S  In het geheel vind ik het wel leuk geworden. Heb bewust de taart zelf vrij rustig gehouden, vond ik hier wel mooi bij. :)
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7GYDEAW.jpg

De tweede taart vas een my little pony taart. Ze wilde pony's en vlinders en bloemen en haar lievelings kleuren zijn geel en roze. Vind ik altijd een moeilijke combinatie.
Heb de ruitjes ondergrond van Wietske gepikt. (ja, mag ik ook es... ;) :lol: ) Maar dat was nog best lastig op een ronde taart.
Vind de taart mierzoet, maar wel lief voor een meisje van 5.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7Z7V6GRG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7PYJU63J.jpg
Bedankt weer voor het kijken. :D
Mijn taarten hebben beide wl last van de warmte trouwens, ik denk de hoge luchtvochtigheid. Heb ze nu toch de koelkast maar ingeschoven, help me hopen op een goede afloop. :S

Re: Winx en Little pony's

Wendy, heel erg leuk gedaan. 't Is elke keer weer leuk om je taarten te bekijken!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

3

Re: Winx en Little pony's

Ohw, wauw, wat prachtig!!! Val elke keer weer van mijn stoel als ik een nieuwe creatie van je zie Wendy. Mijn oudste zou echt helemaal gek worden van je winx taart!!! Ik weet wel wat ik wil, een boetseer cursus!!!

Zondag viert Emma haar "grote mensen feest" (afgelopen woensdag is ze 6 geworden) en ik ben met een stapeltaartje voor haar bezig. Hij staat echt wel in de koelkast!! Dat wordt op het laatst uit de koelkast halen!!

groetjes,

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

4

Re: Winx en Little pony's

Hoi Wendy, niet zo mieppen joh.
Het zijn weer twee prachtige mooie taarten.
Lyla is helemaal geweldig.
Van mij meer dan een tien, :D :D

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

5

Re: Winx en Little pony's

Het ziet er weer prachtig uit! Er zitten ook leuke details op zoals bijvoorbeeld het naambordje van Judith!

6

Re: Winx en Little pony's

Hoi Wendy,
Hij is echt heel erg mooi geworden en je hebt jezelf hiemee overtroffen.
Lyla is zo ontzettend goed gelukt en juist het gezichtje is prachtig geworden.
De keuze om de taart rustig te houden vind ik top want nu is alle aandacht voor Lyla.
Als een meisje van 5 al 2 van zulke mooie taarten krijgt wat moet het dan als ze 6 wordt,hihi.

Groetjes Karin
www.passievoortaart.nl

7

Re: Winx en Little pony's

Ik vind je Winx taart toch het mooiste !!!
Echt super knap gedaan en was meteen helemaal weg van dat gezichtje ....
ALS ik een opmerking zou moeten maken...en dan moet ik heeeeeeeel goed zoeken :) dan zie ik iets aan haar linker arm..net alsof die een beetje verlamd is lijkt het wel.
Maar dat zeg ik nu alleen tegen jou want als ik zulke armpjes zou maken dan zou ik het van geluk meteen aanmelden bij Hart van Nederland !!!! :D :D :D

8

Re: Winx en Little pony's

WWWWAAAUUUUWWW heb er geen woorden voor!!:)

ik vindt het geweldig iedere keer is het een werkstuk op zich.
ik moet toch maar eens een boetseer curcus bij je volgen.  ;)

groetjes marlies

9

Re: Winx en Little pony's

Ik vind ze ook weer suuuuuper! Je ziet die Winx-meiden eigenlijk nooit in 3D, knap gedaan, van plat naar echt!
Je little pony taart is megaschattig!
En wat zijn je naambordjes toch ook altijd top!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Re: Winx en Little pony's

wauw knap gedaan weer Wendy!!
Ziet er weer super uit!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

11

Re: Winx en Little pony's

Alle twee zien ze er weer prachtig uit ! En bij die Lyla dacht ik, (omdat je zelf zegt hij is niet goed gelukt) dat zal dan wel een gedrocht zijn :D ! Maar absoluut NIET waar !!! Helemaal goed zeg, wat een uitdaging ! Zal nu wel v

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

12 Laatst bewerkt door marlies (14-07-2007 11:04)

Re: Winx en Little pony's

Lyla ziet er inderdaad een beetje vreemd uit (maar wel lekker, Rivella light ehhh wendys taart) Lekker vaag gebrabbel maar moest even aan die reclame denken... Dit zijn twee super taarten hoor echt niets op aan te merken!! Lyla ziet er juist super uit!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

13

Re: Winx en Little pony's

wendy ze zijn prachtig geworden..,.ik had Layla al gezien en op de taart ziet ze er helemaal super uit.....en de little ponys blijf ik toch wel helemaal geweldig vinden hoor......

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

14

Re: Winx en Little pony's

Ik vind ze ontzettend mooi gemaakt !!!!! En dat gezichtje ook hoor !!!!!! Juist ontzettend knap van je dat je zo'n resultaat krijgt , terwijl het heel erg moeilijk is !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

15

Re: Winx en Little pony's

Ze zijn echt geweldig meid, heb mijn ogen uitgekeken. Al die details!! Layla is ook super, haar gezichtje is goed gelukt hoor, maar ik ben helemaal weg van haar laarzen!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

16 Laatst bewerkt door Antoinette (14-07-2007 11:25)

Re: Winx en Little pony's

Hoi Wen,
Nou daar zijn ze dan. Ik ben een groot fan van je little Pony taart lekker zoet. Je winx is ook een toppie ,dat was ook wel een reuze uitdaging. Winxs zelf is schattig.Vooral die haren en die kleren zijn erg mooi. Dus je "niet zo super tevreden" uitspraak is nergens voor nodig. Beide zijn weer echte W.O., maar ik ben in tegenstelling tot de andere een fan van je 2e taart.:lol:

Pluk de dag!

Re: Winx en Little pony's

sooo, echt zoooooo supermooi!
prachtig wendy!!!

18

Re: Winx en Little pony's

Weer heel super mooi!!!!! :-)

19

Re: Winx en Little pony's

Ooo, wel alle kristemezielen...

... Die Layla... die is nog mooier dan in de serie... :lol: !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

20

Re: Winx en Little pony's

oh wat doe je me aan
mam die wil ik voor mijn 6de verjaardag wordt hier gezegt
gelukkig ben ik al zo van "dat zien we nog wel als het zo ver is"
ja en misschien ligt het aan de neus van je winxs anders zou ik het niet weten
ik vindt ze wel weer super hoor

21

Re: Winx en Little pony's

Mijn complimenten Wendy!!!!

groetjes Francisca

22

Re: Winx en Little pony's

Wauw! Ik vind je Winx-dame juist super :Y, prachtig die glans en glitters die je hebt gebruikt, ik zou zelf ook wel zo'n taart willen :D (en ik word bepaald geen 5!).
Je Little Pony's zijn ook geweldig, prachtig geboetseerd en een heel mooi blokjeskleed :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

23

Re: Winx en Little pony's

Super zijn ze weer... Prachtig geboetseerd allebei en de taarten zijn ook al zo mooi gedaan... *zucht....*

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

24

Re: Winx en Little pony's

De Winxs-Lyla behoort tot de Super W.O.'s!!!! Hij is geweldig!! (het enige wat ik kan vinden zijn de gaatjes in de hartjes van de bloemen van de naam, maar dan ben ik erg aan het zoeken geweest hoor!!!)

Je Pony's (heb ik nooit iets mee gehad) vind ik ook heel leuk! Mooie ondergrond met die ruitjes!!

25

Re: Winx en Little pony's

WAUW! Wat een mooie Layla! Erg mooie taart.... Hij doet me denken aan je Sonic-taart en die vond ik ook SUPER!

(Maar dat geldt voor al je taarten, dus ook voor de my little ponytaart :) )

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!