1

Onderwerp: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Deze week (eigenlijk soort van vandaag = zondag 29 november) verhuist DeLeuksteTaarten.nl naar een andere server. Dat heeft nog een paar voetjes in de aarde.

Het forum blijft bereikbaar, op http://forum.deleukstetaarten.nl

De andere onderdelen van de site (denk aan tabellen, recepten etc.) zullen korte tijd niet bereikbaar zijn, totdat wij (Pooh en ondergetekende) alles hebben overgezet.

Het uiterlijk zal ook even wennen zijn. De kleuren blijven, maar het wordt allemaal iets hoekiger. Geef me de tijd, wie weet komt het allemaal goed. Inhoud blijft! Of komt weer terug, in ieder geval :)

Mochten er suggesties zijn: geef ze gerust door :) Weet alleen niet of ik alles kan realiseren.

Dankjullie wel, namens Pooh en mij!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Ben benieuwd!!

Succes met alles overzetten.

3

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Veel succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Veel succes!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Dank jullie wel!

We zijn al eerder verhuisd en ik weet nog dat dat heul veul werk was.
Sindsdien is er nog heul veul meer bijgekomen. Ik was even vergeten hoeveel we hier hadden staan. Maar ik had toen al 'ja' gezegd. :+

We gaan ons stinkende best doen om het zo snel mogelijk allemaal weer online te hebben.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Pooh schreef:

Maar ik had toen al 'ja' gezegd. :+

=D  *D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Staan de recepten ergens van de taartvullingen? Jullie zijn al een tijdje aan het verhuizen en ik hoopte toch wel dat de recepten terug waren ergens... ik heb ze namelijk nodig voor een taart. Ik baal nu dat ik het niet uitgeprint heb..

8

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Welke heb je nodig? Want dan kan ik je zo toesturen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Oh graag! Van de chocoladevulling, bananenvulling, monchou, bastogne en bokkenpootjes.

10

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Ok, als je email-adres in je profiel nog klopt, ontvang je ze straks nog via de mail

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Super! Heel erg bedankt!

12 Laatst bewerkt door LaLuub (03-08-2021 11:29)

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Hoi, vraagje.
Komen de recepten nog weer terug? Vond het altijd zo'n leuke verzameling met echt goede recepten. Hoop dat de server verhuizing hier geen streep door heeft gehaald?
Hoor/lees het graag.

13

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Hi, ja hoor, ze komen wel terug. Ze staan zelfs al klaar, maar moet nog even puzzelen hoe ik de recepten wèl live zet als ik nog niet klaar ben met de rest...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Heel erg jammer dat jullie offline gaan  :nooo  Ik kom hier eigenlijk elke keer als ik een taart ga maken!
Ten eerste heel erg bedankt voor alle recepten en tips die ik hier gevonden heb!  :9

Heeft er iemand een idee waar ik nu het beste veel van deze dingen op één site kan vinden? Recepten, ideeën, tips...

15

Re: VERHUIZING VAN SERVER (+ meer :) )

Ik vind het ook heel jammer dat we gaan sluiten, maar ik snap het wel, want is en blijft oorverdovend stil. Waar ik vroeger soms om de paar uur even inlogde en er altijd wat nieuws te zien was. Dankjewel allemaal en vooral Marianne voor alle mooie dingen!

Liefs van Tieneke