1

Onderwerp: Welke topping bij choco biscuit, mbc, lemoncurd + frambozenmbc.

Titel zegt het al..
Ik vind het vreselijk lastig om te bedenken hoe al die smaken komen, dus graag wat input daar ik in de sticky deze combi niet terug kon vinden. :)

Choco biscuit heb ik nog in de vries maar kan evt een naturel maken. Lemon curd is een must. De swiss merengue botercreme ook soort van (1:2:2). Zowel voor dijkje als afsmeren (botercreme vind ik niet lekker).

Ik zoek dus nog een 2de vulling en een topping. Fondant valt af. Marsepein is een optie (is er nog 1:3/zeelandia ergens te koop in een winkel of enkel online?).
Witte chocolade ganache zou de andere optie zijn. Al kan ik een andere choco nemen in overleg.

Ik las dat frambozen vaak gecombineerd worden met lemon curd en ook met chocolade maar heb geen idee of dit brouwsel samen nog smakelijk is? Ik kan me er niet veel bij voorstellen.

Wat zou een goede combi zijn? Choco of toch naturel kapsel, marspein of ganache (en dan wit of melk/puur?). Frambozenbc of iets anders?

Help/suggesties welkom.

2

Re: Welke topping bij choco biscuit, mbc, lemoncurd + frambozenmbc.

Ik vind choco met lemoncurd erg lekker. Zoet en zurig heft elkaar op. Dus zou er nog chocolaagje bij doen.  Anders heb je straks te veel verschillendr smaakjes bij een.

3

Re: Welke topping bij choco biscuit, mbc, lemoncurd + frambozenmbc.

Dankjewel. Bedoel je chocolade puur als laagje of in de botercreme?

4

Re: Welke topping bij choco biscuit, mbc, lemoncurd + frambozenmbc.

Chocolade als laagje. Botercreme ben ik niet erg wegvan. Zo machtig.