1

Onderwerp: Hoi, ik ben Anniek + wil jij mij helpen met afstuderen?

Hoi allemaal, Ik ben Anniek en spendeer graag mijn weekenden en vrije tijd aan het bakken van zoetigheden. Ik ben vooral op zoek naar wat nieuwe inspiratie en om van andere te leren.

Buiten dit heb ik nog een vraagje voor jullie. Op dit moment ben ik druk bezig met het behalen van mijn hbo-diploma. Hiervoor doorloop ik een afstudeerstage en doe ik mijn afstudeeronderzoek bij een van de grootse producenten van bak ingrediënten in de wereld. Dit is dan ook precies de reden dat ik jullie hulp nodig heb! Voor mijn afstudeeronderzoek heb ik een korte enquête gecreëerd. De enquête bestaat uit 10 vragen die specifiek gericht zijn aan (hobby-)bakkers en duurt maar 2 minuten om in te vullen.

De enquête is geheel anoniem en de resultaten zullen alleen voor mij en mijn twee begeleiders te zien zijn. De informatie die ik krijg uit de enquête zal worden geanalyseerd om op zoek te gaan naar trends in het koopgedrag van bakkers. De enquête heb ik ook gemaakt en gedeeld met hartige bakkers en professionele bakkers om zoveel mogelijk verschillende reacties binnen te krijgen.

Via onderstaande link kan de enquête word ingevuld. Jullie hulp word enorm gewaardeerd!!!
https://nl.surveymonkey.com/r/MQ5CPKP

2

Re: Hoi, ik ben Anniek + wil jij mij helpen met afstuderen?

Gedaan! Succes met afstuderen! en welkom.

Tieneke

3

Re: Hoi, ik ben Anniek + wil jij mij helpen met afstuderen?

Gedaan,  succes!

4

Re: Hoi, ik ben Anniek + wil jij mij helpen met afstuderen?

Ingevuld en succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!