1

Onderwerp: M&M en unicorn cupcakes

Afgelopen weekend mocht ik voor mijn 2 jarige buurmeisjes 30 cupcakes maken: 15 M&M en 15 unicorn.
Advies gevraagd m.b.t. het wanneer opspuiten van de toeven, aangezien de cupcakes zondagochtend om 11.30 opgehaald zouden worden.
Besloten de M&M toeven zaterdagmiddag te doen en omdat het al vroeg donker werd, de unicorn naar zondagochtend verschoven. Zou ik lekker veel tijd hebben en alles in alle rust kunnen uitvoeren. Ja, mooi niet! :x
De botercreme ging in de schift en ik had geen tijd meer om nieuwe te maken en roomboter had ik ook niet voldoende meer in huis! Toch gekleurd en uiteraard geproefd. Smaakte prima, dus maar door gegaan. Toen werkte de spuitmond niet mee en sloeg de stress enorm toe.
Moest ik afbellen, maar dat kon ik niet maken... Geef ik geschifte cupcakes mee... Wat als zij het zien dat de botercreme geschift is... O man, wat een stress!!

Uiteindelijk de cupcakes afgemaakt en bestrooit met wat goudpoeder (viel de schift minder op  :o ).
Mijn man kwam thuis toen ik met stoom uit mijn oren in de keuken stond en gaf de verlossende reactie, dat hij niets raars zag en ze er leuk uit zagen...

Met lood in mijn schoenen op de buurvrouw gewacht...en zij waren zo blij en mijn buurmeisje straalde van oor tot oor.
Alles was in no time op gegaan en ze waren heerlijk... :o

Daar was ik wel blij mee, maar wat een ellende.
Ik kies er de volgende keer voor om een dag eerder de toeven te spuiten, want ik weet dat het dan ook nog heerlijk is. Dit doe ik n o o i t meer!

Maar ik vraag mij af hoe de botercreme überhaupt in de schift kon komen. Ik heb dit nl. nog nooit gehad (Funcakes botercreme).

Zo, nou en hier de foto's  :lol:

https://myalbum.com/photo/pqkogBoUNKTO/360.jpg
https://myalbum.com/photo/UkrLRTcIpGQG/360.jpg

2

Re: M&M en unicorn cupcakes

Wat een stress, ik snap je helemaal! Maar ze zien er super uit!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake