1

Onderwerp: Fondantkoekjes, hoe verpakken?

Even een vraagje..

Ik ben gevraagd om koekjes met fondant te maken. Maar ik bedacht me later pas dat ik niet goed weet hoe ik ze moet verpakken. Kan ik ze gewoon in cellofaan verpakken? Of is iets anders beter?

2

Re: Fondantkoekjes, hoe verpakken?

Moeten ze per stuk verpakt worden? Ik heb ooit koekjes in een taartdoos vervoerd. Tussen de koekjes had bakpapier gedaan.

Re: Fondantkoekjes, hoe verpakken?

Hoi Esther,

Dankjewel voor je reactie. Ze hoeven niet per se per stuk verpakt te worden, maar dat doe ik het liefst wel ;)

Ik heb nu toch maar gelijk cellofaanzakjes besteld. Ik had nog even gezocht en dat schijnt wel te kunnen. Ik verpak dan gewoon elk koekje in zo'n zakje en dan stop ik ze allemaal in een taartdoos.

4

Re: Fondantkoekjes, hoe verpakken?

Elize van B. schreef:

Hoi Esther,

Dankjewel voor je reactie. Ze hoeven niet per se per stuk verpakt te worden, maar dat doe ik het liefst wel ;)

Ik heb nu toch maar gelijk cellofaanzakjes besteld. Ik had nog even gezocht en dat schijnt wel te kunnen. Ik verpak dan gewoon elk koekje in zo'n zakje en dan stop ik ze allemaal in een taartdoos.

Kan ook! Koekjes apart verpakt ziet er natuurlijk wel erg feestelijk uit  :y . Zeker met een vrolijk gekleurd lintje eromheen  ;)

5

Re: Fondantkoekjes, hoe verpakken?

Move to ~> Taartdecoratie algemeen

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Re: Fondantkoekjes, hoe verpakken?

Hoi!

Bij de Action hadden ze voor 2 maanden terug nog cellofaan zakjes om zelfgemaakte wenskaarten in te verpakken. Deze kun je heel goed gebruiken voor het p/s verpakken! Zit ook een handige plakstrip op waarmee je het zakje goed dicht kan maken. Volgens mij kosten ze iets van een euro voor 50 stuks. Ik durf niet te zeggen of ze er nog steeds zijn, maar zal vast wel.
Op de site van de action kan ik ze niet vinden, maar op de blog van onderstaande link staan ze op de foto :) Je hebt de zakjes nu natuurlijk al besteld en weet niet hoeveel je daarvoor hebt betaald, maar 't is misschien een idee voor de volgende keer en voor de medelezers ;)

http://itsallcreativity.blogspot.com/20 … ullen.html