1

Onderwerp: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

https://i.postimg.cc/K1FcVM8V/E89_A3800-9_C29-4_D7_E-_A718-_C05_D98_C6_FB96.jpg

Onderdeel van een kleine Sweet table:

https://i.postimg.cc/N5NYNPZy/0_C971_CB2-_C63_E-4_FA4-_A319-4_C8_B4_F0_E2512.jpg

2

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Mooie taart!!
De caravan doet wel afbreuk aan de taart vind ik, maar dat was vast een wens vh bruidspaar ;)

3

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Willeke87 schreef:

Mooie taart!!
De caravan doet wel afbreuk aan de taart vind ik, maar dat was vast een wens vh bruidspaar ;)

Inderdaad..... op de taart was geen plaats en vond ik zonde... dus dan maar ervoor. Niet mijn ding, maar op die plek vond ik t wel nog gaan

4

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Hele mooie strakke taart, mooi met die bloemenrand!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Wat ziet alles er ontzettend mooi uit!!
Mooi hoe alles gedaan is ook die 2 kleine taartjes, prachtig hoor :thumb:

6

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Baklataart schreef:

Wat ziet alles er ontzettend mooi uit!!
Mooi hoe alles gedaan is ook die 2 kleine taartjes, prachtig hoor :thumb:

7

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Baklataart schreef:

Wat ziet alles er ontzettend mooi uit!!
Mooi hoe alles gedaan is ook die 2 kleine taartjes, prachtig hoor :thumb:

Wordt bijna verlegen van je mooie compliment

8

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

=D

lady-vall schreef:

Hele mooie strakke taart, mooi met die bloemenrand!

=D  :thumb:

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Prachtig gemaakt allemaal!

10

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

:D  :thumb:

Elize van B. schreef:

Prachtig gemaakt allemaal!

11

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Hallo, Wij gaan in mei huwen en zijn op zoek naar een bruidstaart voor een klein prijsje..
Nu vonden we iemand maar vragen wij ons af of het wel genoeg gaat zijn. Voor een 50personen, een dummie van 27,5cm en 10cm hoog, dan 22,5 cm, dan 17,5cm en dan 12,5cm.
In cake i.p.v. biscuit maar is dit niet te weinig?

Alvast bedankt voor enige respons/hulp

12

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

lievens1978 schreef:

Hallo, Wij gaan in mei huwen en zijn op zoek naar een bruidstaart voor een klein prijsje..
Nu vonden we iemand maar vragen wij ons af of het wel genoeg gaat zijn. Voor een 50personen, een dummie van 27,5cm en 10cm hoog, dan 22,5 cm, dan 17,5cm en dan 12,5cm.
In cake i.p.v. biscuit maar is dit niet te weinig?

Alvast bedankt voor enige respons/hulp

Dit gaat mijn inziens echt te weinig zijn. En niks zo erg dan te weinig taart op de mooiste dag van je leven. Ik zou kiezen voor de maten: 27,5*22,5*17,5....... dan heb je genoeg voor 50 personen

13

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Wat een mooi geheel!  :thumb:
Die caravan, tja, goed opgelost zo.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

14

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Wat een mooie tafel met al dat lekkers!

15

Re: Classy White met vintage touch wedding cake (.... en een caravan)

Boppe schreef:
lievens1978 schreef:

Hallo, Wij gaan in mei huwen en zijn op zoek naar een bruidstaart voor een klein prijsje..
Nu vonden we iemand maar vragen wij ons af of het wel genoeg gaat zijn. Voor een 50personen, een dummie van 27,5cm en 10cm hoog, dan 22,5 cm, dan 17,5cm en dan 12,5cm.
In cake i.p.v. biscuit maar is dit niet te weinig?

Alvast bedankt voor enige respons/hulp

Dit gaat mijn inziens echt te weinig zijn. En niks zo erg dan te weinig taart op de mooiste dag van je leven. Ik zou kiezen voor de maten: 27,5*22,5*17,5....... dan heb je genoeg voor 50 personen

Beetje lastig dat deze vraag onder jouw topic staat Boppe, maar ik reageer ook maar even hier op de vraag van Lievens)  :o  Het is natuurlijk wel cake, en 10 cm hoog. Dus in principe (volgens Wilton overzicht) zou je met de opgegeven maten (12,5/17,5/22,5) voldoende hebben voor ca 60 personen, uitgaande van stukjes van 2,5 cm. Echter, in NL zijn we niet echt gewend om zulke kleine stukjes te snijden, maken wij niet het verschil tussen hoe erg een cake vult t.o.v. biscuit (en ook afhankelijk van welke vulling en hoeveel lagen vulling!), of het voor een verjaardag of een bruiloft is, en op één of andere manier zien we niet echt dat een kleiner stukje van 10 cm hoog toch echt evenveel is als een groter stukje van 7,5 cm hoog. Het blijft om te zien 'een klein stukje'  :lol:
Dus het ligt heel erg aan hoe vol jij de gasten wilt stoppen met taart, en ook op welk moment v.d. dag ze de taart krijgen (bruidstaart net na het eten aansnijden, of na een hele middag 'honger lijden'   *D 
https://i.pinimg.com/564x/f5/c2/b6/f5c2b62e3f13f947dbf7656caa62be4b.jpg