1 Laatst bewerkt door Elize van B. (24-09-2018 07:45)

Onderwerp: Woezel & Pip

Voor de eerste verjaardag van Joël mocht ik een Woezel & Pip taart maken. Dit is hem geworden. Het is een beetje een combi van eerdere taarten van mij en een andere taart geworden. :)

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/42385057_1916873708358928_6322972358348898304_o.jpg?_nc_cat=102&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=83b073ba456e17627f4381d27cc829bf&oe=5C2C5F26

2

Re: Woezel & Pip

Wat een leuke taart!  :thumb: Woezel en Pip blijft leuk  :Y .
Leuke details waaronder je leuk gemaakte minitaartje  :Y

Re: Woezel & Pip

Esther68 schreef:

Wat een leuke taart!  :thumb: Woezel en Pip blijft leuk  :Y .
Leuke details waaronder je leuk gemaakte minitaartje  :Y

Dankjewel voor je complimenten! ;)

Het blijven leuke hondjes inderdaad, maar ik vond het toch een beetje jammer dat het weer Woezel en Pip moest zijn ;p Dit was m'n zevende. Dus iets anders was ook wel leuk geweest! Maar ondanks dat wel plezier gehad in het maken van de taart.

4

Re: Woezel & Pip

Onwijs leuk!

5

Re: Woezel & Pip

Ik vind hem echt heel zoet! Mooie naam ook  O-)

6

Re: Woezel & Pip

Ohhhh, ik vind hem echt zó schattig zo mooi gemaakt weer ook al je details, geweldig hoor :thumb:

Snap dat je wat anders weer is leuk vind maar jeetje je hebt het ook zó mooi gedaan nu blijven ze er om vragen hoor :lol:

7

Re: Woezel & Pip

Wat een leukerd! Word je toch vrolijk van. Heel leuk!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Re: Woezel & Pip

Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen allemaal :)

Re: Woezel & Pip

Baklataart schreef:

Ohhhh, ik vind hem echt zó schattig zo mooi gemaakt weer ook al je details, geweldig hoor :thumb:

Snap dat je wat anders weer is leuk vind maar jeetje je hebt het ook zó mooi gedaan nu blijven ze er om vragen hoor :lol:

Wat een complimenten weer! Dankjewel :)

Haha, had ik er toch wat minder mijn best op moeten doen, dan kon ik de volgende keer wat anders maken ;p