1 Laatst bewerkt door Willeke87 (23-09-2018 18:25)

Onderwerp: Zwart, goud en roze unicorn

Vandaag deze taart mogen maken.
Onderste laag is chocolade biscuit met chocolade mouse, kersen en vanille room.
Bovenste laag vanille biscuit gevuld met vanille mouse, banketbakkersroom en aardbeien.

https://i.postimg.cc/dLxBzH5w/20180922_114304.jpg

https://i.postimg.cc/PP9z1F7L/IMG-20180923-_WA0006.jpg

2

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Ohh hij is echt heel mooi geworden en sjiek met die kleuren hoor :thumb:

3

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Hele mooie originele variant!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Erg mooi geworden!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Dankjulliewel :)

6

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Hij is wel mooi zwart  :y  :thumb: . Kan het, jammer genoeg, niet heel goed zien (ben geen voorstander van die kleine afbeeldingen, sorry  :O ) maar zo te zien heb je geen gouden toeven gespoten? Denk dat het anders tè veel goud was geweest  :think: . Deze kleurencombi met zwart, goud en regenboogkleuren is mooi.

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Ik vind hem heel mooi gelukt! Kleurencombinatie inderdaad ook erg mooi :)

8 Laatst bewerkt door Willeke87 (24-09-2018 08:52)

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Esther68 schreef:

Hij is wel mooi zwart  :y  :thumb: . Kan het, jammer genoeg, niet heel goed zien (ben geen voorstander van die kleine afbeeldingen, sorry  :O ) maar zo te zien heb je geen gouden toeven gespoten? Denk dat het anders tè veel goud was geweest  :think: . Deze kleurencombi met zwart, goud en regenboogkleuren is mooi.

Als je de foto aanklikt wordt deze groot. Kan op geen andere manier foto's plaatsen, sorry!
Goud toeven is het niet geworden. Ze wilde er uiteindelijk nog roze bij, dus heb gekozen voor ec creme in regenboog kleuren. Wel met goud glitter erop :)

9

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Waauuw, wat origineel!
Ik vind de kleurencombi geweldig!

10

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Bijzonder en mooi !!  =D

11

Re: Zwart, goud en roze unicorn

Helemaal gemist deze! Beter laat dan nooit, hele gave kleurencombinatie zeg :thumb: