1

Onderwerp: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Is het wekenlang mooi weer... deze bruidstaart met nota bene zonnebloemen op een buiige zaterdag bij het bruidspaar gebracht  :( . Maar die straalden!
Look a like bruidspaartje on top, ik wist hoe ze eruit zagen  :Y !
De bloemen zijn wederom van ouwel, dat is echt mijn dingetje op het moment. Minder kwetsbaar voor hoge luchtvochtigheid, minder breekgevaar en (relatief) sneller te maken dan bloemen van sugarpaste.
En eetbaar kant met zelfgemaakte lace paste. Makkelijk receptje, goedkoop. En het werkt goed  :thumb: !

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/40297205_680920462288462_8465911424143589376_n.jpg?_nc_cat=0&oh=a60492c10f5bcaa22ea5a430e486da05&oe=5BFE132A

De taart is gevuld met 3 laagjes veelvruchtenjam en 2 laagjes witte chocolade/frambozen-bavarois.
Bekleed met alleen fondant, ik gebruik meestal marsefond (ong 1/3 marsepein en 2/3 fondant door elkaar), werkt toch wat anders, maar gelukkig in 1x wel goed gelukt om te bekleden.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Mooie taart!  :thumb:
Ik vind je kant erg mooi, net als de kleurencombinatie  :Y . Ik denk dat ik ook maar eens aan de ouwel bloemen ga  :Y

3

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Oh echt, zo jammer voor de bruidjes zaterdag hé, ik zag een stel en zei echt het zelfde.

Maar echt de taart is prachtig, zo leuk je bruids topper, knap gedaan hoor, net als de bloemen en  het kant :thumb:

4

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Prachtig!

5

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Super mooi!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Heel,heel mooi geworden! Ook heel knap die poppetjes! Jammer dat de bruidegom kaal is... :D

Groetjes Geeke   --- Komt voor de Bakker ---

7

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Echt een geweldige taart, super leuk de topper!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Prachtige taart! Een heel mooie combi bij elkaar.

9

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Mooi

10

Re: Taart met zonnebloemen, helaas op een buiige dag :(

Heel erg mooi zeg! En wat is je bruidspaartje knap en leuk gemaakt.