1

Onderwerp: Vulling van kloppudding

Ik wil een vulling maken met een pakje dr. Oetker kloppudding. I.p.v. melk gebruik ik dezelfde hoeveelheid slagroom. Moet er dan nog klopfix bij?

2

Re: Vulling van kloppudding

Nee hoor, dat hoeft niet. In kloppudding zit al gelatine om het dik te maken.

Tieneke

3

Re: Vulling van kloppudding

Tante Tien schreef:

Nee hoor, dat hoeft niet. In kloppudding zit al gelatine om het dik te maken.

Tieneke

Bedankt Tieneke

4

Re: Vulling van kloppudding

Hoi,

Je kunt ook stukjes fruit of chocolade erdoorheen mengen,  heerlijk :9

Groetekes, Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

Re: Vulling van kloppudding

Hoi hoi ik doe altijd een pakje kloppudding door mijn botercreme heen  dat is ook heerlijk, vooral de chocola en dan nog stukjes chocola er doorheen dan is het net mouse . Of de aardbeien en dan wat exstra aardbeien jam toevoegen  valt altijd in de smaak .succes

6

Re: Vulling van kloppudding

ellen taartje 69 schreef:

Hoi hoi ik doe altijd een pakje kloppudding door mijn botercreme heen  dat is ook heerlijk, vooral de chocola en dan nog stukjes chocola er doorheen dan is het net mouse . Of de aardbeien en dan wat exstra aardbeien jam toevoegen  valt altijd in de smaak .succes

Doe je dan aangemaakte kloppudding door je botercreme (1:1?) heen, of alleen het poeder?

7

Re: Vulling van kloppudding

Heppygirl schreef:
ellen taartje 69 schreef:

Hoi hoi ik doe altijd een pakje kloppudding door mijn botercreme heen  dat is ook heerlijk, vooral de chocola en dan nog stukjes chocola er doorheen dan is het net mouse . Of de aardbeien en dan wat exstra aardbeien jam toevoegen  valt altijd in de smaak .succes

Doe je dan aangemaakte kloppudding door je botercreme (1:1?) heen, of alleen het poeder?

Dit was een vraag uit 2013, dus vrees dat je er mogelijk geen antwoord op krijg.
Misschien dat iemand anders je vraag kan beantwoorden.

8

Re: Vulling van kloppudding

Heppygirl je kan de poeder gewoon door de boter(creme) mixen.

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

9

Re: Vulling van kloppudding

Ik doe inderdaad ook altijd wat vanille door mijn botercreme smaakt super