1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 07:52)

Onderwerp: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Esmee wilde graag een L.O.L. Surprise taart met het unicorn poppetje erop. Nog nooit van gehoord, maar haar moeder stuurde een foto van het poppetje door. Ik zag het niet zo zitten om het poppetje te boetseren of er een puzzelplaatje van te maken, maar gelukkig vond Esmee een eetbaar printje net zo leuk.

Nergens een eetbaar printje van dit poppetje kunnen vinden, dus toen een plaatje van het poppetje en een leuk achtergrondje erbij gezocht en zelf wat ervan gemaakt en laten afdrukken. Het achtergrondje hoort ook bij L.O.L. dus vond ik daarom leuk om erbij te doen.

Ze kwam de taart samen met haar moeder ophalen en ze vond hem "echt super mooi". En toen ze wegliepen zei ze nog een keer tegen haar moeder: "Ik vind hem echt prachtig, ik vind hem zo mooi." Zo leuk om die reactie te horen!

Dit is hem geworden:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/36440787_1789615967751370_7810813948113977344_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_eui2=AeEtliaPVMSYlluX1RPj9MQg-4FudS2t6zcNJTkIsxtgxtOD4n_G35g7_fqfXysj6yBETBbEWfQuXT7iT64B8mkvdWgllObdhKk2C_JxIEWsog&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=7943f5385221a0419ed61e3203d63f59&oe=5CA3E24C

2

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Af en toe krijg je opdrachten: lang leve google  :D
Ik ken L.O.L. ook niet, maar de taart vind ik lekker zoet en mooi strak afgewerkt  :thumb:

En de reacties van de kinderen die meekomen hun taart op te halen, zo leuk!

3

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Mooie taart!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Ja dit is nu een heel trendy thema onder de jeugd, hele leuke taart!

5

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Ohh, dit is toch zo schattig en wat heb je het leuk gedaan!
De strik vind ik ook echt heel erg mooi :thumb:

6

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Hele leuke taart!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Leuke meisjes taart!

Re: L.O.L. Surprise (kennen jullie dat? ;))

Bedankt weer allemaal! :)