1

Onderwerp: Cake in nummervorm

Hallo,

Mijn dochter wil graag voor in de klas te trakteren een cake (geen biscuit), in de vorm van een zeven.
Zo een zeven met een streepje erdoor dan nog :)
Nu vroeg ik mij af of dat wel een goed idee is.
Hiervoor moet ik de cake in stukken snijden in de juiste vorm. Maar zonder meer droogt deze wel uit dan natuurlijk.
Maar een cake bekleden met glazuur of botercreme? Dat wordt wel erg zwaar. En doe ik ook niet graag, wegens te smosserig voor in de klas. Dan hebben we al bordjes enzo nodig.
Iemand een idee?

2

Re: Cake in nummervorm

En die koek cijfers die je nu veel ziet? Zijn versierd met volgens mij bavaroise toefjes en fruit. Ze heten cookiecakes geloof ik.

3 Laatst bewerkt door Esther68 (15-06-2018 16:13)

Re: Cake in nummervorm

Ik denk dat ik toch voor (mini) cc's zou gaan met een zeven erop. Cake zonder glazuur of botercreme geeft ook 'troep' en heb je ook iets van bordjes oid nodig.
Maar even een vraagje  ;) ....mogen ze bij je dochter op school nog cake trakteren? Tegenwoordig mag je bijna niks meer waar suiker en/of vet in zit trakteren. Als je dat wel doet (als ouder) word je bijna als misdadiger gezien. Slaan een beetje door vind ik  :O  ;)

4

Re: Cake in nummervorm

Ja hoor, cake of inderdaad cupcakes zijn geen probleem.
Echt snoép hebben ze liever niet op school.

Mmja, ik ga inderdaad nog eens met dochterlief praten dan. Zien of ik haar geen kleine cakejes aangepraat krijg :)