1

Onderwerp: Posters laten drukken

Hallo iedereen,

Ik zit nog maar net op dit forum en wilde meteen eens advies vragen aan deze groep taartenexperts. Met een groepje zijn we in mijn buurtje van plan een groene markt te organiseren - met muziek, gezellige activiteiten, en natuurlijk allemaal kraampjes met gezonde en duurzame opties, en daar kunnen mijn (rauwe) taarten ook heel mooi bij!

Nu zocht ik naar een drukker die een aantal posters kan aanleveren voor het evenement, het liefst ook een groene of duurzamere aanbieder. Ik vind een online aanbieder wel zo handig en zou graag ervaringen van anderen horen - vooral als je er ook mooie plaatjes op hebt laten drukken (want er moet natuurlijk minstens één mooi plaatje van mijn creaties op, hehe  *D ). Dit weekend gaan we een fotoshoot van een paar van mijn taarten doen, met een mooie camera van mijn zwager, dus hopelijk volgende week een paar pareltjes te delen op dit forum.

Alvast bedankt voor jullie tips en ervaringen!
Groene groetjes,
Kees

2

Re: Posters laten drukken

Denk dat je vraag niet in de juiste rubriek staat.
Ik meld het voor je, dan verplaatsen ze je vraag.

3

Posters kun je niet voor anderen bakken. :nooo
Ik zet je even in de goede rubriek. Move to ~~> Babbel na het bakken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ah, oké, excuus daarvoor! En bedankt voor het verschuiven! Mijn logica was: ik ga voor anderen bakken en dit hoort voor mij bij de voorbereidingen  ;)  Maar goede tip dat ik dit soort vragen beter hier kan stellen... :y

5 Laatst bewerkt door Kees K. (31-05-2018 13:44)

Trouwens, ik was zelf natuurlijk ook alvast een beetje op zoek gegaan, want ik moet iig dit weekend een bestelling plaatsen. Iemand van ons organisatieteam had nog als tip saxoprint.nl gekregen van een maat. Heeft iemand daar wel eens posters laten drukken (of bij vergelijkbare aanbieders)? Waar kan ik het beste op letten? Het lijkt erop alsof ze klimaatneutraal drukken en leveren, dus dat zou ook voor onze groene markt een plus zijn, maar ik wil natuurlijk ook dat het wel een betrouwbare service is. Of misschien heeft iemand nog andere aanbevelingen?

6

Op het forum vind je voornamelijk bakkers/baksters die taarten leveren, en over het algemeen geen posters laten drukken. Al is/was Vistaprint een populaire leverancier voor visitekaartjes, magneten etc. Hoe groen ze zijn weet ik eerlijk gezegd niet.

En het kan zijn dat ik het me verbeeld hoor, maar het gebruik van een russisch plaatje als avatar in combinatie met je linkje zonder het noemen van de website (dus klikken noodzakelijk) doet me aan sluikreclame denken  :think:
Zo niet, excuses :) Waar wordt je groene markt eigenlijk gehouden?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Deàllerleukstetaartenshop vind je in Den Haag!

7

Och jeej, nou, ik maak het wel bont hier blijkbaar! Eerst verkeerde topic, nu dit... Kun je merken dat ik nooit eerder op een forum heb gezeten?  :D

Nou ja, geen idee of die Avatar Russisch is, eerlijk gezegd. Gewoon een leuke rauwe taart van Google geplukt, totdat ik mijn eigen foto's heb... Maar goed punt van jou dat je zo 'moet doorklikken' om te weten waar ik het over heb (en je dus niet weet waar je uitkomt) - sorry daarvoor, helemaal niet aan gedacht! (Haha, was net zo trots dat ik had gevonden hoe ik het zonder die lelijke link kon verwerken  :P ) Ik zal even de link veranderen met de naam van die website, dan is het wat duidelijker idd. Excuus voor de verwarring iig!

Ja, en ik snap wat je bedoelt dat je misschien voor taarten leveren niet echt posters hoeft te drukken. Ik dacht gewoon dat jullie misschien ook wel eens workshops, marktjes of evenementen organiseren, dus vond dat het geen kwaad kon om naar jullie ervaringen te vragen. Bedankt voor de tip van Vistaprint, zal ze eens vergelijken. Andere tips nog altijd erg welkom....

8 Laatst bewerkt door Willeke87 (31-05-2018 15:35)

Marianne schreef:

Op het forum vind je voornamelijk bakkers/baksters die taarten leveren, en over het algemeen geen posters laten drukken. Al is/was Vistaprint een populaire leverancier voor visitekaartjes, magneten etc. Hoe groen ze zijn weet ik eerlijk gezegd niet.

En het kan zijn dat ik het me verbeeld hoor, maar het gebruik van een russisch plaatje als avatar in combinatie met je linkje zonder het noemen van de website (dus klikken noodzakelijk) doet me aan sluikreclame denken  :think:
Zo niet, excuses :) Waar wordt je groene markt eigenlijk gehouden?

Wat jij zegt, is wat ik dacht ;)
Hoofdzakelijk hobby bakkers hier geloof ik die het hebben van cake tot mond reclame en geen posters nodig hebben.

9

Kees K. schreef:

Och jeej, nou, ik maak het wel bont hier blijkbaar! Eerst verkeerde topic, nu dit... Kun je merken dat ik nooit eerder op een forum heb gezeten?  :D

Nee ;)

Maarre, waar was die markt nou? :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Deàllerleukstetaartenshop vind je in Den Haag!

10

Ja, dat was blijkbaar niet zo handig geformuleerd van me...
@ Marianne: De markt vindt hopelijk plaats in mijn buurtje in Soest. Soort van groen buurtfeest die ik en mijn maten willen organiseren, maar ik moet zeggen dat het nog niet zo makkelijk is, zeg  =D  Toch nog best een heleboel geregel, maar het zal het vast waard zijn. Duurt nog wel eventjes, half september is het, maar wilden alvast posters drukken om vrijwilligers te enthousiasmeren en mobiliseren. Nou ja, hopen dat het allemaal lukt!