1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 07:47)

Onderwerp: Taart met olifantje

Voor de tweede verjaardag van Zarah mocht ik een taart met een olifantje maken. Er mocht ook een lieveheersbeestje bij, omdat ze daar de laatste tijd helemaal gek van is.

Zelf vind ik het rood van het lieveheersbeestje niet zo bij de rest van de taart passen, maar zo wilden ze het graag hebben. En hij springt er zo natuurlijk wel lekker uit. Maar toch... Zonder het lieveheersbeestje vond ik het allemaal beter bij elkaar passen ;)


https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33340951_1741178199261814_3211073204399374336_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_eui2=AeHaQYgLHtiV2uBl0M_XFSnt9DmlnkmZdbXlvvIW4G7Dr_7cxiB79Aw03eJConPVssPGbNjnpIedTREOyBIawYcBBPDKFni8sIgtpdOZsGmqFg&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=78be9631e8c7856d5ab01820d9ab8041&oe=5CAF036F

2

Re: Taart met olifantje

Wat een plaatje, zo schattig en je olifantje is zó ontzettend schattig en mooi gemaakt :thumb:

Ik vind het lieveheersbeestje juist wel lief erbij :)

3

Re: Taart met olifantje

Wat een schattige taart, je olifantje is zooo lief!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Taart met olifantje

Wat heb je de olifant leuk en mooi geboetseerd!! Hele mooie taart weer!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Taart met olifantje

Hartstikke lieve taart, ik herken 'm volgens mij van Pinterest?
Het lieveheersbeestje had ik een heel stuk kleiner gemaakt als een mini-detail en ik denk op de onderste taart...

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Re: Taart met olifantje

Dankjulliewel voor de lieve reacties ;)

Re: Taart met olifantje

Tom Poes schreef:

Hartstikke lieve taart, ik herken 'm volgens mij van Pinterest?
Het lieveheersbeestje had ik een heel stuk kleiner gemaakt als een mini-detail en ik denk op de onderste taart...

Dankjewel! Hij is wel een beetje nagemaakt van een taart die inderdaad ook op Pinterest staat. ;) Maar dat was dan wel een eenlaagse, met een heel ander olifantje, andere letters, zonder lieveheersbeestje en zonder zo'n gecrimpt randje bovenaan. ;)
Maar kan dus zeker wel dat je het herkent hoor! En dat olifantje is dan weer nagemaakt van olifantjes op andere taarten, dus die herkende je dan misschien ook wel.

Ja... Ze wilde het lieveheersbeestje graag naast het olifantje bovenop de taart, dus daarom zit hij daar. En hij moest wel goed opvallen, dus wilde hem niet te klein maken. Had misschien wel beter op de onderste taart gestaan inderdaad!

8

Re: Taart met olifantje

Leuke, schattige taart!  :thumb:
En ik vind het lieveheersbeestje juist wel erg lief erbij en zeker niet storend. Komt misschien ook door de kleur van de taart. Als het bv een lila, paarse, groen of blauwe taart was geweest had ik waarschijnlijk anders gedacht  ;-) . Plek is ook goed, vind ik. Net als de grootte. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb ook vaak een idee of ontwerp in mijn hoofd en als het dan afwijkt lijkt het wel of het niet meer klopt, terwijl de klant er juist heel erg blij mee is. Heb toevallig vandaag een taart met poppetje die de mensen per se op een bepaalde plek op de taart willen terwijl ik dat persoonlijk juist helemaal niks vind, maar ik doe het natuurlijk wel  ;)

Re: Taart met olifantje

Esther68 schreef:

Leuke, schattige taart!  :thumb:
En ik vind het lieveheersbeestje juist wel erg lief erbij en zeker niet storend. Komt misschien ook door de kleur van de taart. Als het bv een lila, paarse, groen of blauwe taart was geweest had ik waarschijnlijk anders gedacht  ;-) . Plek is ook goed, vind ik. Net als de grootte. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb ook vaak een idee of ontwerp in mijn hoofd en als het dan afwijkt lijkt het wel of het niet meer klopt, terwijl de klant er juist heel erg blij mee is. Heb toevallig vandaag een taart met poppetje die de mensen per se op een bepaalde plek op de taart willen terwijl ik dat persoonlijk juist helemaal niks vind, maar ik doe het natuurlijk wel  ;)

Dankjewel voor je complimenten! Leuk ook dat jij het lieveheersbeestje juist wel goed vind staan ;)

Ah, vervelend is dat hè! Je kan gelijk een stuk minder tevreden zijn over het eindresultaat door zoiets. Maar als de klant het zo wil hebben dan doe je dat inderdaad natuurlijk wel. ;)

10

Re: Taart met olifantje

Heel mooi! Lieveheersbeestje staat er zeker schattig bij. Hele mooie kleuren gebruikt.
Olifantje is ook fantastisch!

11

Re: Taart met olifantje

Ik vind het een erg mooie taart en het lieveheersbeestje vind ik er heel goed bij passen. De taart zelf is heel rustig en zacht en juist daarom vind het leuk dat het op valt en er uit springt. Het is duidelijk dat het een belangrijk onderdeel is.

12 Laatst bewerkt door Elize van B. (30-05-2018 06:27)

Re: Taart met olifantje

Flowertje36 schreef:

Heel mooi! Lieveheersbeestje staat er zeker schattig bij. Hele mooie kleuren gebruikt.
Olifantje is ook fantastisch!

Dankjewel voor je complimenten! :)


Nice lady schreef:

Ik vind het een erg mooie taart en het lieveheersbeestje vind ik er heel goed bij passen. De taart zelf is heel rustig en zacht en juist daarom vind het leuk dat het op valt en er uit springt. Het is duidelijk dat het een belangrijk onderdeel is.

Jij ook bedankt voor je complimenten. :) Fijn om te horen dat veel van jullie het lieveheersbeestje er toch leuk bij vinden staan. Geeft een wat meer tevreden gevoel.