1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 07:45)

Onderwerp: Taart voor mijn zusje

Mijn zusje vroeg me om een taart te maken voor haar verjaardag... Ze wilde hem in de kleuren roze, wit en goud. Ik mocht voor de rest zelf weten hoe hij eruit kwam zien, omdat ze niet echt kon kiezen wat ze wilde ;p Wel leuk, want hierdoor was het echt nog een verrassing hoe hij eruit zou gaan zien :)

Ik heb nooit eerder een ruffletaart gemaakt en ik heb nog nooit een naam op een taart geschilderd, dus ik besloot dat eens te gaan proberen.... Het was best spannend en heel veel werk, maar het resultaat is beter dan ik had verwacht (ook al kan het natuurlijk nog veel beter!).

Gelukkig was ze er blij mee!

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31944146_1724320927614208_558914380675153920_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_eui2=AeH-gEYA8PN4n9zJAgxa7VT71Q38WNWqWjV-hgBtxGAdV0ak2BEENzlm3TNs3YgGfUNw3TBx-LkmkP-gldYzWnFGRm395z8eW32cnffxUnYeJA&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=39f4eb0ca58ad4f5b1ed8a5ccd4c6b4e&oe=5CB18C4D

2

Re: Taart voor mijn zusje

Mooi!!!  :thumb:
Naam is mooi gedaan en de ruffles ook. Maar wel een werk hè  ;)

3

Re: Taart voor mijn zusje

Echt prachtig, wat heb je de naam mooi geschilderd! Vind alles heel goed bedacht en bij elkaar passen  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: Taart voor mijn zusje

Wat een prachtige deftige, maar toch ook heel lieve taart!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Re: Taart voor mijn zusje

Wauww, echt heel erg mooi hoe je het allemaal hebt gedaan :thumb:

Heel mooi de ruffels en de naam een sjiek geheel :)

En natuurlijk gefeliciteerd met je zusje =D

6

Re: Taart voor mijn zusje

Wat een prachtige en chique taart!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Taart voor mijn zusje

Ziet er mooi uit!

8

Re: Taart voor mijn zusje

Ziet er prachtig uit! Die naam ziet er ook heel netjes uit!

9

Re: Taart voor mijn zusje

Mooi!! En wat superstrak geschilderd!! WAUW  :thumb:  :thumb:

10

Re: Taart voor mijn zusje

Wat een super leuke reacties weer!! Bedankt allemaal!