1

Onderwerp: M&M's anti gravity taart

Voor de eerste keer een anti gravity taart gemaakt.  Even puzzelen hoe de M&M's het beste te bevestigen waren..en vooral geduld om het te laten drogen.
Uiteindelijk blij met het resultaat, de taart is gevuld met Dulce de Leche  (ook nog nooit gebruikt, maar lekker!) Witte chocolade mousse en walnootjes.

https://myalbum.com/photo/8RuosJ1wjY5u/360.jpg

2

Re: M&M's anti gravity taart

Goed gelukt!!
Leuk thema voor 'n 18 jarige.

3

Re: M&M's anti gravity taart

Super leuk en zó mooi weer erg strak hoor  :thumb:

En wat een lekkere vullingen.

Hoe heb je ze uiteindelijk bevestigd de m&m's?

4

Re: M&M's anti gravity taart

Die is gaaf!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

5

Re: M&M's anti gravity taart

Die is gaaf!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

6

Re: M&M's anti gravity taart

Klinkt jummie en ziet er top uit!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: M&M's anti gravity taart

Baklataart schreef:

Super leuk en zó mooi weer erg strak hoor  :thumb:

En wat een lekkere vullingen.

Hoe heb je ze uiteindelijk bevestigd de m&m's?

Chocolade laten smelten en dit weer iets laten afkoelen. Heb hier een dik rietje mee ingesmeerd en evrn laten drogen. Daarna laagje voor laagjede m&m's er tegen geplakt en weerdrogen. Ben je te snel glijden ze er weer vanaf

8 Laatst bewerkt door LaLuub (27-01-2018 17:38)

Re: M&M's anti gravity taart

Mooi geworden! Mooi effect met die naam in de M&M kleuren. Gaaf!! En je popjes zijn ook geweldig geworden  :thumb:  :thumb:
Inderdaad een gepruts om die M&M's te bevestigen he? Ik zat er pas ook al mee te knooien.   :y

9

Re: M&M's anti gravity taart

KimN schreef:
Baklataart schreef:

Super leuk en zó mooi weer erg strak hoor  :thumb:

En wat een lekkere vullingen.

Hoe heb je ze uiteindelijk bevestigd de m&m's?

Chocolade laten smelten en dit weer iets laten afkoelen. Heb hier een dik rietje mee ingesmeerd en evrn laten drogen. Daarna laagje voor laagjede m&m's er tegen geplakt en weerdrogen. Ben je te snel glijden ze er weer vanaf

Tjonge jonge wat een klus :think:

10

Re: M&M's anti gravity taart

Amai dit is een leuke variant vand e m&m's taarten.

En de vulling klinkt heerlijk. Krijg direct zin in een stukje :) .Ga ik onthouden voor eens te maken.