1

Onderwerp: Zelf de biscuitmix van oa funcakes maken?

Hoi allemaal,
Ik ben inmiddels weer lekker aan het bakken op de “traditionele” wijze ;-)
Maar vroeg me af de je de funcakes biscuitmix niet gewoon zelf kunt maken?
Heeft iemand een receptje?

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

2

Re: Zelf de biscuitmix van oa funcakes maken?

Geen idee.
Denk niet dat er echt een recept van is, want dan geef je iets weg wat je graag als complete mix wilt verkopen.
Misscgien dat je wat kunt met de ingrediëntenlijst, te lezen in webshop misschien.

3

Re: Zelf de biscuitmix van oa funcakes maken?

Biscuit maak je van eieren, suiker en bloem. Waarom zou je een mix met allerlei toevoegingen willen namaken  :think:?

4

Re: Zelf de biscuitmix van oa funcakes maken?

In een mix, van welke dan ook, zitten idd toevoegingen die je er zelf niet in kunt doen. Ik heb nog nooit een biscuit zelf gemaakt, maar als ik dit wel zou doen dan maak ik die zonder toevoegingen  ;)

Re: Zelf de biscuitmix van oa funcakes maken?

Dank jullie wel. Ik heb inmiddels weer 4 taartjes gebakken. 1 op de normale wijze (zeven en omscheppen op het einde, 1 met op het einde van de mix tijd erbij knallen, 1 met het toevoegen nog een klein stukje mixen en de rest met de hand en de 4e zoals de 3e) behalve de 2e taart dus het volledig erbij gooien en laten mixen door de mixer, is de rest allemaal even hoog geworden. Dus toch net even makkelijker dan alles met de hand. De 2e was wel echt wat platter en compacter. Ik zal volgende keer nog eens proberen om alles er vanaf het begin in te doen en dan te kijken wat het doet.

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!