1

Onderwerp: Drinkbare glitter?

Hoi allemaal,
Bijpassend bij een taart voor oud en nieuw heb ik het verzoek gekregen om eetbare glitter voor in champagne mee te nemen. Nu heb ik iets dat pop a ball heet gevonden, speciaal voor in prosecco, maar dit kan ik alleen vinden op Engelse webshops. Heeft iemand hier ervaring met normale glitter in drinken en of dit er leuk uit ziet? Of een ander leuk idee? Het idee is dus dat er 'sprankelende champagne' geserveerd gaat worden.

Bedankt voor de reacties!

2 Laatst bewerkt door Ennas (29-12-2017 14:26)

Re: Drinkbare glitter?

Ik denk dat het wel kan met gewone glitter. Je lost het ook op in water of alcohol om mee te verven. Alleen is nu de concentratie wat anders. Je kan het ook testen natuurlijk. Als je geen champagne open wilt trekken kun je spa rood gebruiken om te kijken wat de bubbels en de glitter samen doen.

Veel glitterplezier

Groetjes Sanne

3

Re: Drinkbare glitter?

Aviva Pink Gold is al glitterchampagne. Zoek je zoiets om te maken? Of echt zoals een sneeuwbol. Schudden en de glitters gaan rond en bij stilstand liggen ze op de bodem.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: Drinkbare glitter?

Gewoon een flinke mespunt glanspoeders van bv Sugarflair of rainbowdust in je champagne. Of bv de nieuwe glitter gold van FunCakes.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag