1

Onderwerp: 1e keer Mirror Glaze

De eerste mirror glaze is een feit..al lang stond hij op mijn bucketlist en dan voor de eindpresentatie van mijn opleiding dan toch de taart kunnen maken. De taart gebruikt om symbolisch mijn leerproces weer te geven.
Dit is het resultaat, ik zie wel verbeter punten maar voor een eerste keer zeker niet ontevreden  ;)

https://myalbum.com/photo/3TmvByydBRu6/360.jpg

2

Re: 1e keer Mirror Glaze

Oooh hij is gaaf geworden!!

Enne, als je taart je leerproces moet weergeven is het maar goed dat er verbeterpunten zijn! Daar kun je dan van leren, toch?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: 1e keer Mirror Glaze

Goed gelukt :thumb:
Ik ben wel nieuwsgierig bij welke opleiding je leerproces gesymboliseerd wordt door taart :think:  :D

4 Laatst bewerkt door KimN (15-12-2017 23:52)

Re: 1e keer Mirror Glaze

Bakkerie schreef:

Goed gelukt :thumb:
Ik ben wel nieuwsgierig bij welke opleiding je leerproces gesymboliseerd wordt door taart :think:  :D

Ik heb de IAG opleiding afgerond, een post HBO opleiding voor intensieve ambulante gezinsbehandeling binnen de kinder en jeugdpsychiatrie.
De mirror glaze stond symbool voor de weerspiegeling van mij zelf, mijn reflectievaardigheden en metacognitie. De vulling heb ik ook gekoppeld aan interventies en theorieën die hierbinnen passen.

5

Re: 1e keer Mirror Glaze

Wow, hij is echt prachtig!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: 1e keer Mirror Glaze

Heel erg mooi!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: 1e keer Mirror Glaze

Super , super mooi en knap hoe je alles met je opleiding hebt gekoppeld. :thumb:

Fijn dat het gelukt is :)

8

Re: 1e keer Mirror Glaze

KimN schreef:
Bakkerie schreef:

Goed gelukt :thumb:
Ik ben wel nieuwsgierig bij welke opleiding je leerproces gesymboliseerd wordt door taart :think:  :D

Ik heb de IAG opleiding afgerond, een post HBO opleiding voor intensieve ambulante gezinsbehanding binnen de kinder en jeugdpsychiatrie.
De mirror glaze stond symbool voor de weerspiegeling van mij zelf, mijn reflectievaardigheden en metacognitie. De vulling heb ik ook gekoppeld aan interventies en theorieën die hierbinnen passen.

Oh da’s toevallig, ik werk als orthopedagoog op een IAG afdeling  :Y

9

Re: 1e keer Mirror Glaze

Dat is inderdaad wel super toevallig! Ben van plan om mij binnen de systeemtherapie verder te gaan ontwikkelen.

Bakkerie schreef:
KimN schreef:
Bakkerie schreef:

Goed gelukt :thumb:
Ik ben wel nieuwsgierig bij welke opleiding je leerproces gesymboliseerd wordt door taart :think:  :D

Ik heb de IAG opleiding afgerond, een post HBO opleiding voor intensieve ambulante gezinsbehanding binnen de kinder en jeugdpsychiatrie.
De mirror glaze stond symbool voor de weerspiegeling van mij zelf, mijn reflectievaardigheden en metacognitie. De vulling heb ik ook gekoppeld aan interventies en theorieën die hierbinnen passen.

Oh da’s toevallig, ik werk als orthopedagoog op een IAG afdeling  :Y

10

Re: 1e keer Mirror Glaze

Heel mooi gelukt voor een eerste x

11

Re: 1e keer Mirror Glaze

Heel knap!!!!

12 Laatst bewerkt door LaLuub (20-01-2018 18:36)

Re: 1e keer Mirror Glaze

Mooi! Die staat ook hoog op mijn lijstje om eens te maken.
Wat leuk hoe je de mirror glaze aan je reflectievaardigheden etc hebt gekoppeld. Leuke twist om zo naar zo'n mirrorglaze te kijken  ;)