1

Onderwerp: Enchanted cream met witte chocolade

Ik las over deze vulling op het forum. Lijkt mij erg lekker en die wil ik dus graag een keer proberen. Weet iemand misschien welke verhoudingen ik dan aan moet houden?

2

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Hoi Anja,

Ik gebruik vaak gesmolten chocola door de EC, het is een kwestie van lekker proeven tussendooor, er is denk ik niet echt een verhouding voor.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Nee, ik doe het ook gewoon op de tast en proeven tussen door, erg lekker hoor :9  :9

4

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Dank voor jullie reactie. Jullie passen dus niet de hoeveelheid melk/water aan vanwege de witte chocolade?

5

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Nee ik in elk geval niet :)

6

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Nee ik ook niet :)

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Thanks! hij is erg lekker geworden.
Ik heb nog wel een aanvullende vraag. Ik heb de taart afgesmeerd met de enchanted cream en hij staat in de koelkast. Wordt dat nog iets harder? Ik wil hem nl bekleden.

8

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Ik weet niet of dat zo’n succes wordt, lijkt mij dat er veel te veel vocht inzit om de taart te kunnen bekleden, ben bang dat je fondant dan heel snel smelt. En echt hard worden doet de enchanted cream niet, dat is juist een zachte, luchtige creme

9

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Nee ik zou er ook geen fondant over doen zit veel vocht in :think:

10

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Ik heb het een nachtje in de koelkast laten staan en toen bekleed. Gisteravond was het fondant gelukkig nog steeds prima.

11

Re: Enchanted cream met witte chocolade

Gelukkig , dat het goed is gegaan :)