Onderwerp: Bake Off Vlaanderen

Hey hallo :-)

Eens benieuwd wie hier allemaal naar Bake off Vlaanderen kijkt?
Is te vergelijken met Heel holland bakt ;-)
Ikzelf vind heel Holland bakt leuker, maar dat misschien omdat ik weliswaar hier woon toch Nederlandse ben O-)

Zoete groetjes MJ

Sweet Luxuries alles voor uw high-tea www.sweetluxuries.be
Bak-producten, losse thee, accessoires, pralines, gebak en veel meer! Zoete groetjes Marie-José

2

Re: Bake Off Vlaanderen

Jaaa ik kijk ernaar, vind het echt heel leuk.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Heb er nog niet van gehoord.
Op welke zender is dit te bekijken en wanneer?

4

Willeke87 schreef:

Heb er nog niet van gehoord.
Op welke zender is dit te bekijken en wanneer?

Het is op België 4, je kan het vinden als je Bake off Vlaanderen intikt, je moet je wel even registreren, denk dat je alle afleveringen daar kan terug kijken.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Ken het niet, klinkt leuk!

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/

Tis inderdaad heel leuk ;-) Er is zelfs al een receptenboek van in de boeken handel. De winnaar is ook al bekend ;-) Ik denk dat de volgende zerie nog beter zal zijn :-)

Bak-producten, losse thee, accessoires, pralines, gebak en veel meer! Zoete groetjes Marie-José

7

We hebben 2 afleveringen gekeken. Het is leuk om de bakkers te zien, maar de jury vind ik stom. Weinig positief en weinig opbouwend. Zonde, want dat is niet hoe je feedback geeft. Misschien dat het buiten de camera anders is, ik hoop het.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Pooh schreef:

We hebben 2 afleveringen gekeken. Het is leuk om de bakkers te zien, maar de jury vind ik stom. Weinig positief en weinig opbouwend. Zonde, want dat is niet hoe je feedback geeft. Misschien dat het buiten de camera anders is, ik hoop het.

Dit is ook mijn mening. Ik vind de jury ook niet echt leuk.

Pooh schreef:

Hey Yvette!!

Long time no see ;-)

Wellicht weet je nog wie ik ben... Marie-José alias love- to- bake ;-)
Leuk dat jij er nog altijd bent :-)

De jury is inderdaad niet de aller gezelligste.. behalve de presentator ;-) Die kan enorm grappig uit de hoek komen..

Ben benieuwd wat de tweede serie gaat doen!