1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 08:42)

Onderwerp: Voor mijn eigen verjaardag...

Heb er niet zo mijn best op gedaan. Ik had namelijk weinig tijd. Maar dit heb ik voor mijn eigen verjaardag gemaakt.. Een fraisier, worteltaart, regenboogtaart en cupcakes met chocoladetopping en glittertjes. De glitters zijn geloof ik niet echt te zien op de foto.

De papiertjes van de cupcakes gingen helaas wat los zitten, maar dat vond ik niet heel erg. Het was voor eigen gebruik ;)

Sorry voor de slechte kwaliteit, maar hierbij de foto:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22405495_1515504421829194_271314046489713940_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_eui2=AeEtz3fPp2pcccaKfS4dIOPjkHpKsUBCnUTWdaKFnrb8Y3IacOHdaWYsavKe9HfZh0RS6sovBoRNPrINxOJl-SbeV72gge-ZiWOrmVD8Y8OfRA&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=ba4409000818a732ec375ded4302c90e&oe=5CA14721

2

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Ziet er heerlijk uit, van harte gefeliciteerd!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Het ziet er heel erg mooi en ontzettend lekker uit :thumb:

Geniet van je verjaardag en van harte gefeliciteerd :)

4 Laatst bewerkt door KimN (15-10-2017 19:35)

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Noem het maar niet je best op gedaan...vind alles er heel mooi uitzien hoor. Vooral je Fraisier en je regenboogtaart.

5

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Ziet er goed uit!
Alsnog van harte!

6

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit hoor!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Gefeliciteerd!  Wat een werk heb je er van gemaakt zeg.  :thumb:

8

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Nog van harte gefeliciteerd! Wat ziet dat er allemaal lekker uit! :P

Happy Cake Day!

Re: Voor mijn eigen verjaardag...

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

En Kim: minder mijn best op gedaan dan.. ;P regenboogtaart en fraisier zijn bijv minder strak dan dat ik voor een klant zou willen. En de cupcakejes had ik heel snel gedaan, waardoor de toefjes beter hadden kunnen zijn!
Maar ja, dat was deze keer niet erg ;)