26

Re: Heel Holland bakt

Ik vind Hans verschrikkelijk, haha..
Denk dat Ine er nu uit gaat en dat Marjolein wint.

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/

27

Géén idee wie er gaat winnen, Marjolein? Wat won er als laatste, man of vrouw?  :think: Ik geloof serieus dat dat uitmaakt namelijk  :D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Deàllerleukstetaartenshop vind je in Den Haag!

28

Marjolein en Hans bakken beide constant en goed.
Ik denk dat ze beide in de finale komen, en denk dat Hans wint, al hoop ik Marjolein omdat ze een streekgenoot is :)

29

Ine er dus nog niet uit. Ze lijkt ook wel beter te worden. Sowieso zou Marjolein dan de enige overblijvende vrouw in de tent worden, dus ik verdenk ze ervan dat nog even te willen uitstellen.

Ik denk nog steeds voor de finale Hans + Marjolein + ??
die laatste weet ik nog niet. Nico was heel sterk dit keer, alleen lieten zijn smaken het afweten. Gwenn vind ik ook heel wisselend. Ine had ik eigenlijk niet verwacht dat ze zover zou komen...

We gaan het zien :)

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

30 Laatst bewerkt door Melou (05-10-2017 06:59)

Ik gok dat Ine er de volgende keer uitvalt, toch als Nico zijn smaken verbeteren.
Voor de finale gok ik Hans, Marjolein en Gwenn en dat Hans wint of Marjolein. Zie ze allebei graag bezig.
Eigenlijk allemaal wel. :)

Heb het idee dat bij The great bristish bake off de taarten grootser waren maar denk ook dat ze daar altijd een uur extra hadden. Want vind 3u eigenlijk niet zo veel voor de showstopper, mag gerust altijd 4u zijn.

31

Ik weet niet wie er als laatste won. :think:
Nog steeds vind ik Hans de grootste kanshebber, volgens mij zit daar zomaar heel veel bakkennis in.

Ine gaat ineens een stuk beter bakken, het spant nu om haar een Nico.
Het ging al een stuk beter dan de brooduitzending, maar vond dat ze voor de korte opdracht wel heel weinig tijd hadden. Iets dat een half uur in de oven moet en goed moet koelen anders loopt de slagroom er af, dat lukt toch nooit in een uur? Of ik ben ik gewoon traag?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

32

Annemarie had gewonnen vorig jaar. Eerste jaar dat ik gezien heb.

En inderdaad veel te weinig tijd ervoor, zeker als je bedenkt dat ze ook nog eens moeten babbelen tegen de camera enzo.
En de slagroom van Nico smolt niet omdat hij zijn oven hoger had gezet dan het recept aangaf geloof ik en er dan eerder had uitgehaald.

33

Nico had het wel voor elkaar toch? Maar was wel krap, ach, je moet wat om leuke televisie te maken  ;)

34

Nico had het wel voor elkaar toch? Maar was wel krap, ach, je moet wat om leuke televisie te maken  ;)

35

Ja Nico had de oven hoger gezet, als ik dat zou doen zou de hele boel verbranden, ik vind het ook zó kort tijd :think:

Ik vind hans ook echt goed, knap voor zo'n jong iemand, geloof dat hij veel van zijn oma heeft geleerd :D

36

Zijn jullie ook zo benieuwd wie er zondag de halve finale uit moet? Het leek steeds zo overduidelijk,  maar afgelopen keer leek het toch weer alle kanten op te kunnen gaan, Marjolein behoorlijk onderuit, Ine die zich juist zo sterk ontwikkeld,  ben eigenlijk alleen van Hans vrij zeker dat hij de finale gaat halen. Wat denken jullie?

37

Vind het ook echt spannend , net wat je zegt het kan alle kanten op.
Een foutje en je ligt eruit.

Zelf denk ik dat hans ook zeker in de finale komt maar ja je weet het gewoon niet :lol:

38

Ik ben vrij zeker van Hans
En Ine wordt zeker steeds sterker.
En Nico had de opdracht niet helemaal begrepen volgens mij. Dat hij dacht dat er niet geproefd werd.

39

Denk dat Hans en Gwenn in de finale komen, met Marjolein

Maar ja Ine wordt ook sterk in haar bakken, dus die kan ook in de finale komen ipv Marjolein

40

Aaah, toch Ine eruit. Maar ik vond Gwenn eerlijk gezegd niet echt veel beter, zijn soezentaart vond ik weinig origineel en zijn uitvoering is eigenlijk altijd slordig. Vinden jullie het terecht?

41

Ik dacht eigenlijk ook dat het Gwenn zou zijn die eruit zou gaan. Al lagen Gwenn en Ine wel heel dicht bij elkaar. Maar misschien dat ze toch gekeken hebben naar het geheel?
En ook wat Ine zelf al zei.....dat ze alles heeft gegeven en op haar top zat. Misschien dat dit (ook) meegespeeld heeft bij de beslissing?

42

Zenuw slopend vond ik het :lol:
Ik vond het ook moeilijk, ze zijn allemaal zó goed en zó zie je maar dat ook hans foutjes kan maken ( met de suiker)

Denk dat het gewoon zo spannend word zondag

43

Zooo spannend.

Ik denk dat Gwenn zijn soezentaart technisch moeilijker was dan die van Ine maar Ine had wel een heel mooi patroon gemaakt en dat heeft haar veel tijd gekost denk ik.
Was moeilijk kiezen wie naar huis ging vond ik.

44

Heb vandaag even de herhaling gekeken en moet zeggen dat ik had verwacht dat Gwenn eruit zou liggen.
Zijn spektakelstuk was echt niet mooi. En Marjolein en Hans was eigenlijk wel voor de hand liggend.
Heel benieuwd wie de finale wint.

45

Ben ook erg benieuwd naar de finale!

Gwen 3
Marjolein 2
Hans 1

46

Ik mag delen:

Goedemiddag, Aanstaande zondag is het zover. Dé finale van Heel Holland Bakt! Donderdag 19 oktober zitten Janny & Robbert bij Jeroen Pauw aan tafel om het hier uitgebreid over te hebben. Wil jij hier bij zijn? Dat kan nu speciaal voor jullie helemaal gratis! Stuur een mail naar publiek @ tvtickets  .nl met de volgende gegevens van jezelf en degene die je meeneemt: - Voornaam - Achternaam - Geboortedatum De tickets ontvang je direct per mail. Bakkers klaar? Mailen maar*

Heb je er zin 'an, dan even de spaties uit het email-adres halen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Deàllerleukstetaartenshop vind je in Den Haag!

47

Hahaha dat is echt leuk, ga zeker kijken maar er heen gaan durf ik echt niet :lol:  :lol:
Zou mijn hoofd niet op tv willen :lol:  :lol:

48

Ooooh wat was het spannend! Maar terecht dat Hans gewonnen heeft :thumb:

49

Het spande er volgens mij flink om. Ik vond Gwenn met de weddingtaart ook heel sterk en goed.
Maar terecht dat Hand gewonnen heeft. Hij heeft zoveel laten zien van wat hij kan.

50

Hans was echte de beste, door het hele programma heen. Terecht de winnaar!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com