1076

Re: [Apeldoorn en omgeving] Nieuws, freubel en klets; -Deel 9-

Eerste werkdag zit er al op. Viel niet mee ;) .
Twee weken rust gehad op onze bult in Dld. Weer was erg goed, soms zelfs te warm. We waren alle vier niet echt vooruit te branden dus muv uitstapjes naar zwembad en supermarkt maar twee echte uitstapjes gedaan (wildpark) en de Geierley (hangseilbrug van 360 m lang). De laatste is ivm hoogte van 100 m boven de grond niet voor iedereen een aanrader, maar op een zondag als iedereen een dagje uit doet, is het helemaal niet leuk voor de minder heldhaftigen onder ons. Je loopt het risico om tegen selfie sticks aan te lopen en met een file op zo'n brug, gaat hij ook nog enorm schommelen :s  :s . Ben halverwege weer terug gelopen, leek mij het slimste plan.

Voor de rest heel erg uitgerust, na erg hectische weken op het werk. Misschien niet voldoende uitgerust, maar om het afgelopen jaar te verwerken had ik nog wel een paar weken op de bult nodig denk ik. En soms is het ook: "face your demons".

Weer terug naar de rust en regelmaat. Met op zondag een uurtje HHB kijken. Op zaterdag een voetbalwedstrijdje (of twee) en de gewone gang van zaken. Ik heb qua hulp op school mij behoorlijk terug getrokken. Eerst even voor mijzelf (en gezin) zorgen en daarna komt de rest (wel weer).

Zijn er nog klets-/freubel plannen voor de nabije toekomst gepland?

1077

succes morgen bij orthopeed, hopelijk komt hij met een oplossing/uitslag.

1078

Heeeee een nieuwe pagina.

1079

kerstboompje schreef:

Heeeee een nieuwe pagina.

Wij kletsen wat af  :y

Christine.

1080

Nou die schouders hebben een vervolg afspraak gekregen voor een echo.
Dokter (een zij) dacht na mijn hele verhaal aangehoord te hebben (ha gaf zeer summier aan dat ik schouder klachten had  :s  ) Nadat ik verteld had dat het in het begin voelde of er iets afscheurde met de nodige beperkingen en daarna de klachten aan de andere kant met soortgelijke klachten en veel pijn en belemmeringen, kwam zij tot de conclusie dat er toen waarschijnlijk spontaan een spier of pees gescheurd is (dat verklaarde dat scheurende gevoel) en in de meeste gevallen gaat dat vanzelf over door rust. Maar ondertussen aan de andere kant een frozen shoulder heb ontwikkeld. Nu wachten op een oproep voor een echo waar ze de spieren en pezen beter kunnen bekijken, heb duidelijk de meeste verschijnselen van een frozen shoulder en her en der wat kalk spetters zitten. Mochten de pijn klachten niet duidelijk verminderd zijn dan zetten ze tijdens de echo een injectie in de schouder, daarna niet zelf terug rijden en een week rust met die arm, dwz zoals ik nu ook doe maar niks forceren, dus ben nog ff onder de pannen. Dus we gaan het beleven, of ik dan nog zo verstandig ben weet ik niet, vorige week is mijn laatste verstandskies getrokken  :+

Christine.

1081

Balen. En ooooo wat komt het bekend voor. De injectie is dan voor het kalk? Dan ook echt niets doen he, gelukkig hebben ze je dat al meegegeven, in Deventer zeiden ze "doe maar wat je anders ook doet :grr:  :grr:  :grr:  :grr: ". In mijn geval was dat niet zeuren, dom door doen (dat is mijn normale doen).

Voor de rest weinig nieuws. Moet een beetje rustig aan doen, om weer wat energie op te doen. Alleen maar leuke dingen doen :D , muv hoogst noodzakelijke dan. Ben dus "vrijgesteld" van allerlei verplichtingen die mij heel veel energie kosten. Voor de rest iedere dag een half uur wandelen (ik ga wel fietsen). Allerlei nevenactiviteiten had ik al afgestoten (op school etc) dus dat had ik zelf al goed ingeschat. Op het werk heb ik ook even een "makkelijk overzichtelijk" klusje en dan hoop ik dat ik met een paar weken weer een heel eind op de goede weg zit.

Nou ja beterschap dan voor alles en iedereen

1082

Er is een fröbel avond/dag in de planning, waar en wanneer nog niet bekend maar ik stuur je het linkje in een appje.

Christine.

1083

Ik ben erg benieuwd naar de freubel resultaten. Maar ja die staan natuurlijk allemaal op FB. Het zag er wel heel leuk uit.
Het was maandag erg gezellig, hoewel ik maar met weinig mensen heb gekletst, maar achter mij klonk het ieder geval gezellig ;-) .

1084

Ik pluk de foto's van fb en app ze naar je ;-)

Christine.

1085

Dames gefeliciteerd met: TAART DECORATIE DAG. Ik hoorde dit heuglijke nieuws vanochtend in de auto op de radio.

Dus geniet er maar lekker van.

1086

het was leuk dat je erbij was Kerstboompje! Mijn freubel is nog niet af, schouder wil niet. Maar ik zal het laten zien als het klaar is oke?

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

1087

Die stomme schouders ook altijd ;)  :rolleyes: . Ik heb de foto's van de creaties van Amanda en Daphne gezien en dat zag er indrukwekkend en  :thumb: uit.

Weinig nieuws hier. Mijn schouder gaat de laatste tijd flink vooruit. Door het mooie weer, heb ik het bakken nog een beetje op de lange termijn geschoven, ik probeer nog zoveel mogelijk vitamine D op te doen door veel buiten te zijn. Maar moet binnenkort toch maar eens aan de bak, er zijn collega's die klagen dat ze de probeersels missen. Volgens mij is dat een hint :think:  :lol: . Voor de rest gaat alles zijn gangetje. Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal een beetje gladjes verloopt

1088

Nou, dat bakken lukt hier wel, eerst verjaardag, toen een appeltaart als cadeau, nog trakteren bij de omaatjes afgelopen maandag en nu alweer aan het voorbereiden op de 3 taarten die ik dit weekend, nou ja zaterdagavond en maandagmorgen, mag bakken voor de gemeente Zutphen.

Vorige week een echo van de schouders gehad, rechts blijk ik een inmiddels bijna genezen scheurtje in het kapsel te hebben, gek dat het dan pijn doet en links frozen sholder met een kleine slijmbeurs onsteking, deze is met behulp van de echo ingespoten. Gaat nu redelijk tot goed, meeste pijn is weg af en toe wat scheuten als ik iets doe wat te ver rijkt of strekt. Gelukkig een oorzaak gevonden!

Christine.