1

Onderwerp: Heeft iemand een idee

Mag 100 mini cup cakes maken voor een boek presentatie.
Super leuk natuurlijk maar help........

Het boek heet lichtpuntjes en de voorkant is allemaal gekleurde bolletjes die dan vervagen.

Dus ik dacht maak in zachte kleuren rondjes en doe daar confetti op of gekleurde of gouden.

Nou het ziet er niet uit is echt niks :s  :s

Nu dacht ik gewoon een witte toef met daar de confetti op maar heb dan het idee dat ik me er zo makkelijk vanaf maak :rolleyes:

Heeft een van jullie en leuk idee???

2

Re: Heeft iemand een idee

Ik dacht ook meteen aan een toef met confetti. Leuk en vrolijk.

3

Re: Heeft iemand een idee

Ik heb de kaft van het boek gegoogeld  ;-) . Kun je geen eetbare print hiervan maken en dan rondjes uitsnijden? Die zou je dan zo op de cc's kunnen leggen of rondjes op een toef leggen.
Je zegt dat je iets meer wilt doen omdat je (zelf vind  ;-) ) dat je je er dan zo makkelijk vanaf maakt. Dit gevoel ken ik maar heb ik allang niet meer  :o  ;) . De ene taart/cupcake is de andere niet. Het ene thema is bewerkelijker dan de andere. Je moet het jezelf niet moeilijker maken (als het niet hoeft of kan) dan het is  ;-) . Enne..... 100 minicupcakes makkelijk?  ;)

4 Laatst bewerkt door Bakkerie (08-10-2017 16:32)

Re: Heeft iemand een idee

Rondjes van fondant uitsteken, op een grote lap fondant uitstrooien en erin rollen en dan daar rondjes uitsteken voor op de cupcake (hoop dat je snapt wat ik bedoel  :think: )
Of mini-boeken erop, weet niet of je daar een mold voor hebt?
Misschien kun je de rondjes er op "spetteren" met kleurstof op een tandenborstel?

Re: Heeft iemand een idee

Hoi,

Ik heb gegoogeld wat een ander woord betekent voor lichtpuntje: een lamp stemt vrolijk of lichtplek. Ook las ik dat het boek citaten bevat voor uzelf en voor anderen gebruiken als spiegel, wegwijzer of inspiratiebron. Kun je dan cupcakes maken met een wegwijzer, een vrolijke lamp (net zo als een smiley?). Verder dacht ik aan van die mooi donkerblauwe toeven (net zoals de kleur van het boek) er op met sterretjes of rondjes (net zo als ht boek). Zoiets? Veel succes.

6

Re: Heeft iemand een idee

Jeetje, wat lief dat jullie zo snel reageren echt super!!

Heel erg bedankt voor alle ideeën. Ik ga ze allemaal uit proberen ik heb nog even tijd het is voor de 22 ste.


Esther je hebt gelijk hoor je zegt het precies goed :)

Saskia ik vind het idee van een donker blauwe toef ook wel heel goed dat zal zeker veel mooier zijn dan wit.

Nogmaals heel erg bedankt en ik ga aan de slag met al jullie leuke ideeën :thumb:  :thumb: