1 Laatst bewerkt door Mootje67 (25-07-2017 10:20)

Onderwerp: Call of duty

Ik heb door mijn aandoening MS al een tijdje niks meer gepost of ergens op gereageerd, had eigenlijk niet de puff of de lust om te bakken. Maar beetje bij beter voel ik me weer wat fitter en zal ik het weer gaan oppakken. Jammer dat ik steeds aanloop tegen dat lage energie gevoel, want zo zal ik ook niet wat meer geroutineerd worden maar goed het zij zo. Van de winter heb ik ondanks dat ik er ontzettend tegen op keek een taart gebakken voor de zoon van mijn vriendin die gek is op gamen en het spel Call of Duty en ik was er best trots op. Moet wel dat afsmeren meer onder de knie krijgen zodat het fondant strakker er op kan, maar dat komt vast goed in de toekomst


http://i67.tinypic.com/5bzou8.jpg

2

Re: Call of duty

Wauw, die is echt heel erg stoer en knap gemaakt :thumb:

Echt jammer dat je minder energie hebt, alles zal je ook meer energie kosten, ben blij dat je er weer zin in hebt gekregen  en denk maar zo de taart hoeft niet in 1 dag af, dus neem je rust en geniet van het freubelen :)

3 Laatst bewerkt door Mootje67 (25-07-2017 10:28)

Re: Call of duty

Hoi Baklataart Bedankt voor je compliment hij was er zo blij mee, en idd ik hoef het niet in een dag te doen.  In augustus ga ik een taart maken voor zijn zus genoeg tijd om dingen vooraf te maken.  Zie net dat ik het een GTA taart noemde het is natuurlijk een Call of Duty taart hahaha dom  :p

Re: Call of duty

Edit: titel aangepast

Groetjes Kirsten

5

Re: Call of duty

Mooi hoor.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Re: Call of duty

Knap gemaakt!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake