1

Onderwerp: Help tropische vulling

Hoi allemaal,

Even een vraagje.
Ik moet volgende week een taart uitleveren met een tropische vulling en botercreme.
Nu dacht ik die van Hak te gebruiken zo'n blik met vlaaivulling nu hebben ze de tropische versie eruit gehaald  =(
Hebben jullie wel eens een tropische vulling zelf gemaakt en zo ja waarmee/hoe?
Ik heb ook al naar tropische jam gezocht maar ook niet te vinden.
Misschien de klant toch maar om een andere smaak vragen?!?

Groetjes,
Jessica

2

Re: Help tropische vulling

Ananas, mango kokos dat soort dingen misschien :think:

3

Re: Help tropische vulling

Ik heb wel eens enchanted creme met passievrucht purree gedaan. Super lekker en echt tropisch. Smaakt beetje zoals de gele soledo ijsjes.

4

Re: Help tropische vulling

Jessie's Cakes schreef:

Hoi allemaal,

Even een vraagje.
Ik moet volgende week een taart uitleveren met een tropische vulling en botercreme.
Nu dacht ik die van Hak te gebruiken zo'n blik met vlaaivulling nu hebben ze de tropische versie eruit gehaald  =(
Hebben jullie wel eens een tropische vulling zelf gemaakt en zo ja waarmee/hoe?
Ik heb ook al naar tropische jam gezocht maar ook niet te vinden.
Misschien de klant toch maar om een andere smaak vragen?!?

Groetjes,
Jessica

Hallo Jessie!

Ik zou dit lekker vinden:   http://www.24kitchen.nl/recepten/passie … cottataart   Rudolph"

Passievruchtensap  kun je bij MACRO kopen ingevriest een heele bak! Smalle lange witte plasticdoos.
De echte passivruchten vind ik erg duur.
Vruchtensap van "MAZA"merknaam kun je ook met diverse smaaken kopen. In doos van Jumbo etc.
Groetjes!

5

Re: Help tropische vulling

Gewoon een blik tropische vruchten afgieten  en het sap verwarmen en binden met gelatine, vruchtjes er weer door en je hebt tropische vruchten vlaaivulling

6

Re: Help tropische vulling

Ik heb vorige week nog een taart gemaakt met één laagje ananasjam (AH) en een laagje enchanted cream met daar geraspte kokos doorheen gemengd, heerlijk.

7

Re: Help tropische vulling

funcakes heeft een carribean Cream, deze is super lekker met verse ananas, in Rum gewelde rozijnen en kokos snippers . De verse ananas er niet doorheen roeren maar er op leggen, de rozijnen en kokos kunnen je wel er doorheen roeren. Ik gebruik altijd kokos snippers van de gedroogd fruit winkel of van de toko, dus geen gemalen kokos. Deze crème is erg lekker met een laagje banketbakkersroom en met aangezette slagroom

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda