1

Onderwerp: Vrolijke taart

http://i65.tinypic.com/1109l6d.jpg

2

Re: Vrolijke taart

Stoer! Gaaf zo dat kleureneffect

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Re: Vrolijke taart

Wauw, wat een stoere taart en gaaf die neon kleuren, super mooi gemaakt je skates :thumb:

4

Re: Vrolijke taart

Super gave taart!!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Vrolijke taart

Leuk!!
Heb je neon kleurstof gebruikt?

6

Re: Vrolijke taart

Ik heb Rolkem dust kleuren gebruikt (van mijn webshop ;). Ze zijn super neon, super electric. Super gaaf!

7

Re: Vrolijke taart

May schreef:

Ik heb Rolkem dust kleuren gebruikt (van mijn webshop ;). Ze zijn super neon, super electric. Super gaaf!

Wat is jou webshop als ik vragen mag?

8

Re: Vrolijke taart

Natuurlijk, van mij mag het wel hoor. Het is alleen webshop: allesvoortaarten.nl. Ik heb een advertentie in de nieuwste Mjam Taart magazin. Heel erg mooi. Kijk even rond ik heb super leuke dingen.

9

Re: Vrolijke taart

May schreef:

Natuurlijk, van mij mag het wel hoor. Het is alleen webshop: allesvoortaarten.nl. Ik heb een advertentie in de nieuwste Mjam Taart magazin. Heel erg mooi. Kijk even rond ik heb super leuke dingen.

Dankje! Ik zag toevallig die advertentie staan in de Mjam :)
Ik ga binnenkort eens neuzen op je site!

10

Re: Vrolijke taart

Stoere taart!Leuk zo die neon-kleurtjes!

Happy Cake Day!

11

Re: Vrolijke taart

Thanks!
en Willeke, niet vergeten dat de webshop is 24/7 geopend!  ;)

12

Re: Vrolijke taart

Echt cool die neon-kleuren, zien de kleuren er zo fel uit of heb je er nu een blacklight op staan met het maken van de foto?

13

Re: Vrolijke taart

Zeker heb je een mooie webshop ga er snel is induiken :)

14

Re: Vrolijke taart

Baklataart idd is een mooi webshop, lage prijzen, goed kwaliteit.

15

Re: Vrolijke taart

Mooie taart! En wat leuk dat je een eigen webshop heb. Ik ga er ook eens naar kijken. En misschien bestel ik wel wat ;)

16

Re: Vrolijke taart

Oh wat leuk. Voor jullie alleen stuur ik een leuke verrassing bij jullie eerste bestelling!tot 31 juli

17

Re: Vrolijke taart

Ik vind het een schitterende taart. Mooi gedaan:)

18

Re: Vrolijke taart

Thanks!!