1 Laatst bewerkt door KimN (16-06-2017 13:36)

Onderwerp: Boy or girl?

Voor een babyshower deze taart gemaakt. Omdat de moeder in spé het geslacht nog niet wil verklappen heb ik blauw en roze gecombineerd. Ook de vulling van roze en blauwe ganache hierop aangepast icm bosvruchten en bastogne. De topper heb ik zelf gemaakt.

https://myalbum.com/photo/tIlXKrOQqZSq/360.jpg

2

Re: Boy or girl?

Super leuk!!!
Ik heb de waslijn mal ook, kan niet wachten tot ik h'm kan gebruiken :) in november hoop ik voor t eerst tante te worden, een mooie reden voor taart.

3

Re: Boy or girl?

Willeke87 schreef:

Super leuk!!!
Ik heb de waslijn mal ook, kan niet wachten tot ik h'm kan gebruiken :) in november hoop ik voor t eerst tante te worden, een mooie reden voor taart.

Ik had hem inderdaad ook al een hele tijd in de la liggen. Nu eindelijk een gelegenheid om hem te gebruiken. Vond alleen niet alle figuren er even goed uitkomen.

4

Re: Boy or girl?

Wat een ontzettend leuke taart, je topper is super.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Re: Boy or girl?

Leuk weer, Kim!

6

Re: Boy or girl?

Heeel mooi gedaan!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Boy or girl?

Prachtig!

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

8

Re: Boy or girl?

Wauw, geweldig mooi en super mooi en leuk je topper :thumb:

9 Laatst bewerkt door Elize van B. (17-06-2017 16:54)

Re: Boy or girl?

Wow, wat mooi geworden!! Knap dat je die topper zelf gemaakt hebt. En wat is de taart ontzettend strak afgesmeerd zeg. Heel netjes!

Zou ik mogen vragen waarmee je hebt afgesmeerd? ;)

10

Re: Boy or girl?

Elize van B. schreef:

Wow, wat mooi geworden!! Knap dat je die topper zelf gemaakt hebt. En wat is de taart ontzettend strak afgesmeerd zeg. Heel netjes!

Zou ik mogen vragen waarmee je hebt afgesmeerd? ;)

Dank je wel! Die toppers zijn leuk om te maken! Ik smeer af met een combi van roomboter, smeerbare roomboter en poedersuiker. Houd me niet aan bepaalde verhouding maar proef vooral tussendoor. Houd persoonlijk niet van mierzoet. En als extra vanille smaak doe ik er een beetje vanille kloppudding poeder doorheen. Resultaat smaakt als vanille roomijs!