1

Onderwerp: Bruidstaart

Ik mocht de bruidstaart voor mijn broer en schoonzus maken.  Spannend, want ben maar een hobbybakker en had nooit eerder een echte bruidstaart gemaakt. Wat een werk, (en stress als de eerste taart die je bakt half uit de pan komt!!), maar tevreden met het resultaat.  Gevuld met frambozenjam en oreobotercreme. De buitenkant is een witte chocolade -roomkaasfrosting. Ook nog een losse aansnijdtaart erbij gemaakt. Het onderbord is door mijn broertje gemaakt.
https://myalbum.com/photo/pUTL3YEHVtJ2/540.jpg

2

Re: Bruidstaart

Mooie  taart! Beauty in simplicity

Re: Bruidstaart

Hoi,
wat een mooie taart, en onderbord. Prachtige rozen ook.

4

Re: Bruidstaart

Dank jullie wel Kim en Saskia!

5

Re: Bruidstaart

Wat is die mooi!! Heel mooi je bloemen echt een plaatje :thumb:

En gefeliciteerd met het huwelijk van je broer :)

6

Re: Bruidstaart

Dank je wel Baklataart. Ik was niet helemaal tevreden met de rozen, op een gegeven moment zie je alleen nog maar elk detail wat niet helemaal naar je zin is, blaadje teveel gekruld of te weinig  :s  maar uiteindelijk alles bij elkaar is toch wel mooi geworden.

Re: Bruidstaart

Heel erg mooi hoor! En heel knap ook hoe je de bloemen hebt gemaakt.:)

8

Re: Bruidstaart

Heeel mooi, je bloemen zijn fantastisch

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

Re: Bruidstaart

Ik vind je bloemen en vooral de kleur erg mooi.

10

Re: Bruidstaart

Dank jullie wel  :)

Re: Bruidstaart

Prachtige taart! Ik ben al heel lang op zoek naar zo'n onderbord. Mag ik vragen van waar je deze hebt? Of is hij zelf gemaakt?

12

Re: Bruidstaart

Dank je Cuppie, het onderbord heeft mijn broertje inderdaad zelf gemaakt, hij heeft een droge plak boomstam glad geschuurd en geolied,  op zich niet heel ingewikkeld om te doen.