1

Onderwerp: Bloemen

http://i68.tinypic.com/332z59h.jpg

2

Re: Bloemen

Wauw super mooie taart, maar dacht dat het een bruidstaart was haha. Je  bloemen zijn schitterend!!!!

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Bloemen

Prachtig!  Ik dacht ook even dat het een bruidstaart was. Hele mooie bloemen. En het kleurverloop op de taarten vind ik erg leuk ;)

4

Re: Bloemen

Prachtig zeg!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Bloemen

Ook ik dacht wat een mooie bruidstaart maar het is voor een negen jarig meisje =D

Heel erg mooi je bloemen en hoe je de kleuren van de taart hebt gedaan, prachtig :thumb:

6

Re: Bloemen

Mooie taart.

7

Re: Bloemen

Mooi hoor!

Re: Bloemen

Prachtig! Heb je de rozen zo mooi gekregen met de airbrush?

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

9

Re: Bloemen

Ha ha ! jullie hebben helemaal gelijk. Ik dacht ook dat een bruidstaart de moeder van de jarige wilde. Klant is koning,  Bovendien zij ( de moeder dus) wilde de taart helemaal in wit ! :s  Ik dacht kom op zeg, zij is een meisje van 9 jaar ik ga toch vrolijke kleuren gebruiken. Gelukkig waren ze heel erg  blij! ze kwamen samen en het meisje was super blij. De moeder ook. En ik ook.