1 Laatst bewerkt door KimN (11-06-2017 21:58)

Onderwerp: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

Wauw! Hoe super leuk als je nicht gaat trouwen en je dan hun bruidstaart mag maken. Ik vind het super speciaal dat ik op deze manier mag bijdragen aan zo'n bijzondere dag.
Deze taart heeft mij heel wat uurtjes gekost, alle lagen met botercreme behalve de grootste onderop, daar begon ik gisterenavond om 22.30 nog aan..35 cm doorsnede zijn heel wat frills.
De taart heeft 2 verschillende vullingen. 4 taarten, vanille creme/witte bobonbonbloc/ frambozen en wafelkruimels. De andere 2 lagen chocolade ganache/bosvruchten/ chocolate chip cookie kruimels.
Zo'n grote taart van Limburg naar Utrecht was nog wel een uitdaging maar met piepschuim dozen en airco is het goed gekomen. Het enige waar ik van baal is de witte drip rechtsonder. De taart moest ter plekke gestapeld worden daardoor moest ik last minute de witte drip nog maken. De koeling was super koud en de ganache net te warm waardoor daar de boter wat is gaan lopen..maar goed. Geen gast die dat heeft gezien  ;-)


https://myalbum.com/photo/ENVoCDXZq72k/360.jpg

2

Re: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

Lieve help, wat een grote! Hij is prachtig!!!

Tieneke

3

Re: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

WAUWIE wat een geweldig mooie taart, echt leuk dat je dit mocht doen, en idd de drip is iets wat alleen jou opvalt.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

Wauww, geweldig gedaan zeg!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

Wauwwww, wat een enorme taart en wat mooi :thumb:  :thumb: , wat zal je aan de onderste laag veel tijd kwijt geweest zijn :think:

Ik vind het echt zó knap hoe je de taart zo mooi strak hebt gekregen en dan zon afstand in de auto =D

En natuurlijk gefeliciteerd met het huwelijk van je nichtje :)

6

Re: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

Wat een giga-taart! Knap hoor!

Re: Mrs & Mrs..Naked, roze en bladgoud

Wat een grote taart zeg! En hij is prachtig geworden!! Knap ook dat het je gelukt is om het ter plekke nog zo netjes te stapelen. En wat zijn de lagen mooi hoog en strak!