Onderwerp: Witte bruidstaart

Mijn eerste bruidstaart voor onbekende. Tips zijn welkom  :)

https://s1.postimg.org/x5u458dej/IMG_1428.jpg

https://s1.postimg.org/rixr7ravv/IMG_1423.jpg

2

Re: Witte bruidstaart

Ziet er leuk uit!
Denk dat hij nóg mooier wordt als je probeerd strakke randen aan de bovenkant maakt, nu lopen je taarten bol.
En ik zou een wat kleiner verschil van taarten doen, bijvoorbeeld 15/20/25. Wat heb jij gebruikt?

Re: Witte bruidstaart

Willeke87 schreef:

Ziet er leuk uit!
Denk dat hij nóg mooier wordt als je probeerd strakke randen aan de bovenkant maakt, nu lopen je taarten bol.
En ik zou een wat kleiner verschil van taarten doen, bijvoorbeeld 15/20/25. Wat heb jij gebruikt?



Dankje, de randen vind ik af en toe nog wat lastig om te bekleden als deze heel strak zijn. Ik heb dan last van de fondant die dan scheurt. Moet het misschien wat vaker oefenen  :Y

Ik heb 15, 20, 25 gebruikt toevallig. maar door die ruches op de onderste laag oogt het denk ik groter...

4

Re: Witte bruidstaart

Ow echt.. sorry.. er leek zoveel verschil tussen de maten te zitten maar dat is dus niet zo.

5

Re: Witte bruidstaart

Erg moe taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Witte bruidstaart

Vind het een mooie taart en de topper heb je mooi geboetseerd :thumb:

Het blijft oefenen om de taart mooi strak te krijgen blijf het ook altijd lastig vinden.
Misschien is ander fondant proberen ieder heeft zo zijn eigen voor keur :)

Re: Witte bruidstaart

Ik vind hem echt prachtig gemaakt. Heel mooi geboetseerd en mooie ruffles! :) super knap gedaan.

En strakkere randen zou hem denk ik nog prachtiger maken. Maar blijven oefenen en zoals Bakla zegt: misschien eens andere fondant proberen.

Re: Witte bruidstaart

Welke fondant gebruiken jullie voor de taarten? misschien moet ik inderdaad eens testen.

9

Re: Witte bruidstaart

Mooi gedaan!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

10

Re: Witte bruidstaart

Sharly's taarten schreef:

Welke fondant gebruiken jullie voor de taarten? misschien moet ik inderdaad eens testen.

Zelf gebruik ik callebaut fondant. Vind het heel erg fijn werken en is ook goed van smaak.

Maar iedereen heeft natuurlijk zo zijn eigen voorkeur :)

11

Re: Witte bruidstaart

Ik gebruikte funcakes. Nu gebruik ik fondant van Brand New Cake (van Bouwhuis). Ik gebruik het nog maar sinds kort en ik vind het tot nu toe fijner werken dan Funcakes en ook de smaak vind ik een heel stuk lekkerder!