1

Onderwerp: Tienertaart

Mijn zus werd gisteren 12 jaar.
Ze heeft zelf haar taart ontworpen, mama en ik hebben het gemaakt.

https://s30.postimg.org/6qt77s3ep/010.jpg

Onderste taart gevuld met citroenvulling en pudding.
Middelste met After Eight-creme en melkchocolademousse.
Bovenste met Oreo-creme en pure chocolademousse.
Handtasje is ook een stukje taart en gevuld met een restje After Eight creme en pure chocolademousse.

Ik ben A., 10 jaar, en ik hou van taarten en cupcakes maken.

2

Re: Tienertaart

Zo dat is een flinke taart! Veel bezoek natuurlijk  =)
Je hebt het weer mooi gedaan hoor. De bovenste is niet helemaal strak geworden, maar hey....ik vind het knap hoor op jouw leeftijd. En je decoraties zijn erg leuk geworden. De onderste laag is zo vrolijk met die smilies enz.
Het klinkt ook allemaal lekker. Wat zal je zus blij zijn met jou dat je zo'n mooie taart hebt gemaakt voor haar. Nog gefeliciteerd met je zus. Ben nu al benieuwd naar je volgende project...misschien iets voor Moederdag??

:thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3 Laatst bewerkt door Baklataart (12-05-2017 13:18)

Re: Tienertaart

Jeetje, dat heb  je heel leuk en mooi gedaan, super leuk al die make up dingen en zó netjes gemaakt. :thumb:

En nog gefeliciteerd met je zus :D

4

Re: Tienertaart

Jeetje gaaf hoor! Stoere kleuren gebruikt! Jullie zijn vast erg trots! Gefeliciteerd ook!

Terug van even weggeweest!!
Live.. Love.. Bake..

5

Re: Tienertaart

Wauw wat een flinke taart, knap gemaakt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Tienertaart

Er was geen bezoek. Mijn zus heeft gewoon zo'n grote taart gekozen.
We hebben wel al stukjes naar bomma en bompa en oma en opa gebracht. En er zitten stukjes in de diepvries.

Ik weet niet wat ik hierna ga doen. Ik heb een mooi boek waar ik dingen uit wil maken.

Ik ben A., 10 jaar, en ik hou van taarten en cupcakes maken.

7

Re: Tienertaart

Nou dat wordt flink dooreten dan :D
Misschien een tip voor de volgende keer om dan bv de onderste taart van een dummy te maken. Verder wel een leuke taart hoor :thumb:

8

Re: Tienertaart

Tikkie slordig, maar wel helemaal wat meiden van 12 te gek vinden!
En al doende leert men!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"