1

Onderwerp: Mislukte cake taart

Ik wild voor koningsdag gewoon een simpele cake maken met daaroverheen oranje glazuur. Nou ja, simpel was het ineens niet meer toen mijn cake besloot om niet netjes uit de vorm te komen. Tja, wat nu. Hij smaakt overigens wel gewoon lekker, dus we hebben de brokstukken maar zo gegeten. Maar nu had ik niets voor koningsdag....balen! Dus bedacht ik dat ik wat brokstukken kon malen tot kruimels en die als bodem omtoveren voor een klein taartje.

Dus....een bodem van cakekruim, daarbovenop banketbakkersroom/vanillepudding en dan een laagje slagroom. En vanwege koningsdag mochten er oranje bloemetjes op. Die zijn van fondant (ja, smelt toch zie ik je denken....maar ik deed ze kort van te voren er op, dan kan het wel  :Y )

Eerst even een foto van de mislukte cake:
https://myalbum.com/photo/JXH9eMORe5V1/1k0.jpg

En dan nu het uiteindelijke koningsdagtaartje.....erg lekker by the way!!
https://myalbum.com/photo/qvkky5fmyJlN/540.jpg
Bovenop, onder de bloemetjes, heb ik een patroontje gemaakt van wat cake-kruimels, zodat de fondantbloemen niet direct op de slagroom kwamen te liggen.

Bedankt voor het kijken.
Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Mislukte cake taart

Zoooo dat heb je goed opgelost zeg.
Je taart ziet er super lekker uit.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Mislukte cake taart

ziet er heel leuk en lekker uit, leuk bedacht! :y

creatief met taart

4

Re: Mislukte cake taart

Goed bedacht, ziet er lekker uit uiteindelijk  :y

Terug van even weggeweest!!
Live.. Love.. Bake..

5

Re: Mislukte cake taart

Wat goed bedacht, leuk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: Mislukte cake taart

Jeetje , wat heb je dat super opgelost !!!
Echt de taart is een plaatje met de bloemetjes zo, koning waardig hoor :lol:  :thumb:

7

Re: Mislukte cake taart

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery