1

Onderwerp: Marsepein supermarkt

Normaal haal ik mijn marsepein altijd van Zeelandia. Dit is nu op en ik heb een spoedje dinsdag. Welke supermarkt heeft volgens jullie de beste marsepein als ik een keuze zou moeten maken uit de Ah, Plus, Dirk of Jumbo?

Als er iemand omgeving Spijkenisse of Naaldwijk marsepein heeft voor mij... circa 1 kilo kom ik het ook graag halen

2

Re: Marsepein supermarkt

We hebben geen Plus of Dirk in de buurt dus kan hier niks over zeggen. De AH en Jumbo marsepein gebruik ik alleen maar voor decoraties en ook nog als ik echt niks anders heb, maar zeker niet om een hele taart mee te bekleden. Smaak vind ik niet lekker. Dan fiets ik liever een half uur naar de Pipoos, die FunCakes marsepein heeft. Vind ik minder dan Zeelandia maar stukken beter dan die van de supermarkt.

3

Re: Marsepein supermarkt

Hmm ik was er al bang voor dat het niet te eten was... bij ons is de taartenshop sinds vorige week weg. En er is niets in de buurt...

4

Re: Marsepein supermarkt

Is er geen makro in de buurt? Die verkopen f.c en eigen merk, beide goed te gebruiken. Of kijk eens op marktplaats, zag vh weekend dat iemand in Rotterdam een partij f.c marsepein verkoopt.

5

Re: Marsepein supermarkt

De winkel in Den Haag (20 minuutjes van Naaldwijk) is wel open, ook vanmiddag :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Marsepein supermarkt

Ow super bedankt voor de hulp!