1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 08:31)

Onderwerp: Brandweerman Sam

Een paar weken geleden kreeg ik een foto van een Brandweerman Sam taart doorgestuurd, met de vraag of ik deze kon maken. Ik zei natuurlijk ja, maar ik had hier bijna direct spijt van... Het leek me eigenlijk toch wel heel moeilijk en ik was bang dat het echt niet zou lukken. Toch maar geprobeerd en echt de tijd ervoor genomen. En ik ben nu gelukkig best tevreden over Sam en de brandweerauto.

Alleen kwamen er nu al weer scheurtjes in de taart en was hij niet zo strak als ik wilde. Dus daar ben ik dan weer minder tevreden over :P

Hij lijkt erg op de taart die ik doorgestuurd kreeg, met een aantal kleine verschillen. Dus kan goed dat iemand haar eigen taart herkent, hij kwam namelijk van het forum dacht ik!
Dit is hem geworden:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17342650_1315269521852686_937398678408107337_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_eui2=AeEIRWLg0oi-iduZAASFmzmPrlUUvwUYD8mAPkRCAOguO7D5DgldWaYJvh-DdyPD9mZTAOE8zTE6yfk_rPwa0D21MaWlVLsrFh48oRBsm0SaSA&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=212feea73bb566c8dacd452cfddc6cc6&oe=5CA2153B

Re: Brandweerman Sam

Super mooie taart geworden.

Groetjes Kirsten

3

Re: Brandweerman Sam

Wauw, je hoeft geen spijt te hebben dat je "ja" zei.  De taart is echt prachtig!

4

Re: Brandweerman Sam

Hij is echt zo mooi en veel knap hoe je alles gedaan hebt :thumb:

Je bent veel te streng voor jezelf hoor  :)

5

Re: Brandweerman Sam

Leuk gelukt zeg!!

Terug van even weggeweest!!
Live.. Love.. Bake..

6

Re: Brandweerman Sam

Jeetje wat een geweldige taart en super knap gepuzzeld.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Brandweerman Sam

:thumb: Mooi!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

8

Re: Brandweerman Sam

Gaaf! Supermooie puzzel ook!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

9

Re: Brandweerman Sam

Schitterende taart!!

10

Re: Brandweerman Sam

Bedankt allemaal, voor de leuke reacties!

11

Re: Brandweerman Sam

Hartstikke leuk, goed gemaakt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

12

Re: Brandweerman Sam

Dankjewel! :)