1

Onderwerp: Red Velvet mix, welke gebruiken/zelf maken?

Hoi medebakkers!

Aanstaande 8 april mag ik een stapeltaartje afleveren, gemaakt van red velvet cake. Het wordt een 'naked red velvet' dus er komt geen marsepein/fondant omheen. Puur de taart, vulling, bovenop wat vruchtjes en een leuke caketopper.

Nu wilde ik gewoon de mix van funcakes bestellen, maar ik lees best wel wat slechte recensies. Hebben jullie misschien nog wat tips? Ik lees onder andere dat de cake erg snel uit elkaar valt, niet rood genoeg is en niet smaakt. Dat is natuurlijk wel belangrijk, zeker omdat de cake ook naked blijft moet deze er wel goed en smaakvol uitzien.

Iemand tips? Die mix kopen, andere mix kopen (welke dan?) of echt helemaal zelf maken.

Groetjes,

Roshelle.

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

2

Re: Red Velvet mix, welke gebruiken/zelf maken?

Ik heb zeer slechte ervaringen met de fc redvelvet mix. Eerst niet werkte fijn, maar laatste tijd lijkt er iets veranderd te zijn aan de mix. Hij stinkt bij bakken, wordt na heel lang bakken gaar en smaakt niet meer zoals voorheen. Fc reageerd niet op mijn vragen/klacht, en ik gebruik deze mix  niet meer. Een alternatief nog niet geprobeerd.

3

Re: Red Velvet mix, welke gebruiken/zelf maken?

Ik heb nu zelf de Bake Delicious Mix besteld, ben benieuwd!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'