1

Onderwerp: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand een adresje weet waar ik goedkope vetvrije taartkartons kan kopen?

Ik kocht eigenlijk altijd mijn taartkartons bij de Tedi ( dat is een soort van action winkel ) Maarrrrr deze winkel verkoopt ze al enige tijd niet meer .
Ik gebruik eigenlijk altijd 2 kartons.. 1 maak ik op maat van de taart en de andere gebruik ik voor het afsmeren, die ik dan naderhand weg gooi.
Ik koop ze nu gewoon bij de taartenwinkel, maar vind het zonde om er steeds 1 naderhand weg te gooien :)   of heeft iemand tips hoe jullie afsmeren zonder een karton te verspillen..?

Groeten Astrid.

2

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

Ik koop ze bij paardekooper.  250 voor €22.20 incl. btw 26cm

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

Oh ja, daar zou ik ook kunnen kijken idd.
dat is uiteindelijk een stuk voordeliger :) bedankt Vonn!

4

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

Ik leg een passend karton onder de taart, smeer af op een draaiplateau die ik nader hand schoonmaak.

5

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

Bedankt Willeke87.. dat zou nog veel meer schelen haha
Ik had nooit geen zin in geklieder en dit ging zo gemakkelijk  :O
Ik moet nog even op zoek naar een beter plateau, dan ga ik het misschien ook maar zo doen.
Ik ga denk wel een grote hoeveelheid kartons in 1 keer kopen, dat scheelt echt veel.
bedankt dames.

6

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

astap79 schreef:

Bedankt Willeke87.. dat zou nog veel meer schelen haha
Ik had nooit geen zin in geklieder en dit ging zo gemakkelijk  :O
Ik moet nog even op zoek naar een beter plateau, dan ga ik het misschien ook maar zo doen.
Ik ga denk wel een grote hoeveelheid kartons in 1 keer kopen, dat scheelt echt veel.
bedankt dames.

Het houten draaiplateau van ikea vind ik super fijn.

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

vonn schreef:
astap79 schreef:

Bedankt Willeke87.. dat zou nog veel meer schelen haha
Ik had nooit geen zin in geklieder en dit ging zo gemakkelijk  :O
Ik moet nog even op zoek naar een beter plateau, dan ga ik het misschien ook maar zo doen.
Ik ga denk wel een grote hoeveelheid kartons in 1 keer kopen, dat scheelt echt veel.
bedankt dames.

Het houten draaiplateau van ikea vind ik super fijn.

Klopt. Is een fijn plateau, maar ik gebruik nu n glazen kaasplateau. Draait soepel en is goed en hygienisch schoon te maken. Ooit eens bij n supermarkt op de kop getikt..

8

Re: adresje voor goedkope taartkartons gevraagd..

Bedankt voor de tips dames..ga ik daar naar op zoek ;)