1

Onderwerp: Walking doll cake

Gisteren vierden we de verjaardag van mijn zus. Vorig jaar had ze aangegeven dat ze een barbie taart wel zou willen. Op haar verjaardag vorig jaar was er echter geen gelegenheid op de feestelijke dag om taart te eten, dus toen heb ik er geen gemaakt. Haar wens had ik wel in mijn geheugen bewaard, dus ze was heel blij verrast dat ze alsnog een barbietaart kreeg.

Het hoofd, de romp en het been heb ik geboetseerd omdat ik bang was dat een barbie-pop te kinderachtig zou overkomen.....het boetseersel is niet het mooiste (volgens mijn kinderen was ze "eng"  :lol: ), maar toch ben ik wel tevreden over het resultaat, al is er altijd plaats voor verbeteringen. Wat vinden jullie er van?

Oh ja, hij is gevuld met aardbeienvlaai en Zwitserse room.

https://myalbum.com/photo/x9tYLBgqNjuX/540.jpg

https://myalbum.com/photo/fSM3BqphajHV/540.jpg

Bedankt voor het kijken.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Walking doll cake

hahahah leuk compliment van je kinderen daar word je vrolijk van :lol:  :lol:

ik vind het heel erg knap gedaan en vind het super mooi!! :thumb: heel knap hoe je de ogen hebt gedaan en haar jurk is geweldig!!

ben benieuwd naar de reactie van je zus!! en natuurlijk gefeliciteerd!! :)

3

Re: Walking doll cake

Ik doe het je niet na, heel knap!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: Walking doll cake

Bedankt voor de reacties. Mijn zus vond hem schitterend, dus missie was geslaagd.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Re: Walking doll cake

Zoooo deze is echt prachtig gemaakt,  snap dat ze hier heel blij mee was.
Wat is de jurk gaaf zo.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Walking doll cake

Sexy taart met dat blote beentje zo, hahaha. Ik maak de oogjes met een eetbare stift, dan wordt ze minder eng dan met fondant die wat dikker uitvalt. Maar eh... ik doe het je niet na hoor! Knap gedaan!

Tieneke

7

Re: Walking doll cake

Tante Tien schreef:

Sexy taart met dat blote beentje zo, hahaha. Ik maak de oogjes met een eetbare stift, dan wordt ze minder eng dan met fondant die wat dikker uitvalt. Maar eh... ik doe het je niet na hoor! Knap gedaan!

Tieneke


Dat was ik idd de volgende keer ook van plan om te doen. Ik heb nu ook een heel fijn penseeltje, dus denk dat ik de oogjes de volgende keer daar mee opmaak. Was overigens ook de tip van mijn dochter (ze is 13jr).
Dank je wel voor je reactie en feedback!

Bianca

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery