1 Laatst bewerkt door Tom Poes (08-03-2017 10:09)

Onderwerp: Isomalt onder water met zeemeermin

En niet gesmolten ;)
In het weekend weer lekker aan het taarten geweest! Alweer de 5e keer een verjaardagstaart voor Viva, die nu 8 werd. Leuke dingen uitgeprobeerd met Isomalt, gaaf spul en superfijn dat het meteen weer hard is en mooi rechtop blijft staan. En deze keer eens tijd om echt te proberen een mooi snoetje te maken! Ook aardig gelukt, al doende leert men...https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/s960x960/17015956_393361701044341_8771343507714062897_o.jpg?oh=eedff11718b44f9463400d42999563f1&oe=5937F0EB

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

een hele leuke verjaardagstaart!

3

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

wauw, wat een geweldig mooie taart en leuk hoe je dat met de isomalt gedaan hebt!!! en je snoetje is zo goed  gemaakt geweldig hoor :thumb:

zoveel details om naar te kijken :)

4

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Erg mooi! Gaaf ook met die isomalteffecten erbij!
Ik blijf maar omhoog scrollen! Superleuk!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Prachtig!! Als ik het uberhoudt zou kunnen zo weet ik zeker mijn dochter absoluut niet wil ik hem aansnijdt hahaha

Groetjes dachalie
-------------

6

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Zoooo die heb je echt prachtig gemaakt.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Wat een leuke mooie taart!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Heel mooi!!!!!!!
Leuk die metallic accenten

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Wat heb je dat mooi gemaakt zeg! De kleuren zijn ook heel mooi bij elkaar. En wat heb je die zeemeermin prachtig gemaakt..! Heel knap.

10

Re: Isomalt onder water met zeemeermin

Nou, dat is toevallig... ongeveer een week voor jou maakte ik eenzelfde soort taart, ook een zeemeermin die door de taart zwemt. Die van jou is echt leuk zeg, isomalt past er schitterend bij. Ik zal ook weer eens plaatsen...

Tieneke