1

Onderwerp: Drip in pastel en goud

Deze dripcake in pastel en goud vind ik zelf echt een schatje.. ik kreeg een voorbeeld toegestuurd waar ik mij  eigen draai aan mocht geven. En dit is 'm geworden  :)
Hij is gevuld met zelfgemaakte bosvruchten bavarois, pure ganache en bastogne kruimels

https://myalbum.com/photo/Xem1m8Tt8Mfl/360.jpg

2

Re: Drip in pastel en goud

Super leuk!
Waarmee heb je de drip gekleurd? En is het ganache?

3

Re: Drip in pastel en goud

Erg mooi en heel erg leuk gedaan!! en wat een heerlijke vulling!! :thumb:  :9  :9

4

Re: Drip in pastel en goud

Willeke87 schreef:

Super leuk!
Waarmee heb je de drip gekleurd? En is het ganache?

Het is inderdaad ganache van witte chocolade.  Deze heb ik eerst met witte kleurstof witter gemaakt en daarna met roze van wilton en electric pink van americolor gekleurd.

5

Re: Drip in pastel en goud

Je kunt dus de "gewone"  Wilton kleurstof gebruiken voor de ganache te kleuren?!
Dacht dat t alleen met speciale kleurstof voor chocolade kon.. vind dat je dan zo beperkt ben in je kleurtjes.

6

Re: Drip in pastel en goud

Willeke87 schreef:

Je kunt dus de "gewone"  Wilton kleurstof gebruiken voor de ganache te kleuren?!
Dacht dat t alleen met speciale kleurstof voor chocolade kon.. vind dat je dan zo beperkt ben in je kleurtjes.

Klopt, ik heb inderdaad ook kleurstof op oliebasis voor chocolade maar omdat t ganache is kleurt ie denk ik ook wel met wilton. Alleen witte chocolade doe ik wel met kleurstof op oliebasis

7

Re: Drip in pastel en goud

Leuk, gaaf effect!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Re: Drip in pastel en goud

Wat ontzettend leuk gedaan.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby