1

Onderwerp: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Een jungletaart met veel dieren, er moest vooral een struisvogel op komen, die ook nog wonderwel lukte :Y Met een wiebelboom, die reis naar Amsterdam gelukkig overleefde. De jarige en zijn vriendjes keken hun ogen uit, schreef moeder in een bedankmailtje! https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16641001_385943978452780_4965245196951000559_n.jpg?oh=9b60b1caa3a88dcf100d55fae666bffb&oe=5929F48E

En in het winterse weekend van vorige week Kikker en vriendjes. Dus die fijn aangepast in winterse sferen met Kikker en Rat op de slee, Haas die gevalllen is bij het schaatsen en Eend die dat allemaal lekker zit te bekijken. Zo'n leuke taart om te maken! https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16807212_385944008452777_1100429888660923762_n.jpg?oh=52bab59f66fa9b8468d383edd7f5e465&oe=59008A3B

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Wauwwwwww, ik kijk werkelijk mijn ogen uit!!! Wat heb je dat allemaal mooi en zo knap gedaan, die uitdrukkingen op die bekkies echt geweldig!!! :thumb:  :thumb:

Wat kan je ontzettend goed boetseren en dan nog zo mooi die gezichtjes kan begrijpen dat ze niet wisten wat ze zagen , super hoor!! =D

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Prachtig! Alles zo mooi gemaakt! Ik zou het geduld er niet voor hebben denk ik :) en had ik het wel, dan zou het niet zo mooi worden als jouw taarten ;p

4

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Superleuk, er is zoveel te zien! Die boom is echt een leuke toevoeging en je kikkertaart is zo leuk met Haas, haha

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Mooie taarten@

6

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

jeetje ik weet niet waar ik moet kijken er is zoveel moois te zien, echt geweldig!!!!

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Wat een heerlijke 'kijk'taarten weer! Prachtig!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Re: Jungletaart en Kikker en vriendjes

Och, wat een fantastische taarten! Ik vind de huidige trends ook leuk hoor, met dripcakes en airbrush, maar dit boetseerwerk blijft toch wel mijn favoriet. Je hebt het ontzettend knap en mooi gedaan. Ze zijn supervrolijk en heel erg gaaf om naar te kijken.

Tieneke