1

Onderwerp: Woezel en pip en geboorte taart

mijn eerste taarten van het nieuwe jaar zijn een feit!
Ik mocht een woezel en pip taart maken, met een klein taartje voor de jarige zelf en ik mocht een taart maken voor de geboorte van een jongetje, zo leuk!!


https://s28.postimg.org/7zgujspgp/2017_01.jpg

https://s28.postimg.org/tn5su8pux/DSC_5195_JPG.jpg

Bedankt voor het kijken!

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Hele schattige taarten. Wat heb je ze netjes gemaakt. Erg leuk ook dat beertje en de wolkjes :) super gedaan.

3

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Wauww, ze zijn zo mooi hoog en strak! Vind die geboortetaart geweldig

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Ohhh, wat zijn ze weer ontzettend mooi en weer zo strak!!! echt zo schattig hoe je alles weer gemaakt hebt en heel mooi geboetseerd!! echt super weer hoor :thumb:

5

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Oh wat een leuke reacties!!
Bedankt allemaal :D

6

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Zoooo wat een geweldig mooie taarten.  Woezel en Pip zijn super maar je beertje vind ik echt heel schattig.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Woezel en pip en geboorte taart

zijn mooi strak! heel mooi!

8

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Mooie taarten! En zo netjes en strak!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Re: Woezel en pip en geboorte taart

bedankt dames!! :D

10

Re: Woezel en pip en geboorte taart

wat een mooie taarten, je geboorte taart is echt zo schattig!
Hoe heb je die maan zo rechtop laten staan, sateprikker er achter?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

11

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Wauw, ze zijn weer superstrak en supermooi! Heel schattig allebei (het beertje lijkt niet zo blij met Gio  :+  :lol: ). Nee hoor, komt door de wimpers, krijgt hij wat donkere blik. Het is is een prachtig beertje! Superleuk  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Jaloers op jouw strakke taarten!

12 Laatst bewerkt door kweenie (27-01-2017 10:31)

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Prachtig even Taarten super-strak

13

Re: Woezel en pip en geboorte taart

Bedankt dames!
@ LaLuub.. het klopt van die ogen, ik vond zelf ook dat het beertje wat donker uit keek, wist niet goed hoe ik dit moest oplossen, ik dacht hoe meer ik eraan ga veranderen hoe meer ik het verpruts :)
komt idd door de wimpers.

14

Re: Woezel en pip en geboorte taart

astap79 schreef:

Bedankt dames!
@ LaLuub.. het klopt van die ogen, ik vond zelf ook dat het beertje wat donker uit keek, wist niet goed hoe ik dit moest oplossen, ik dacht hoe meer ik eraan ga veranderen hoe meer ik het verpruts :)
komt idd door de wimpers.

Inderdaad risico dat je meer verprutst als dat het juist beter wordt. Altijd de gok  :y . Ik merk zelf ook dat als je de wimpers van fondant rolt, is het - hoe dun ook geprobeerd uit te rollen - toch altijd 'zwaarder' als dat je met een eetbare stift het er op tekent.

Maar hij is nog steeds schattig hoor!