1

Onderwerp: Allereerste keer taart (Minion)

Voor m'n lieve zoontje z'n 2e verjaardag een Minion gemaakt... Nog ver van perfect maar wel trots voor een 1e keer. En het allerbelangrijkste: zoonlief vond m super!!
https://s29.postimg.org/wq9iffu1f/IMG_20170114_132216.jpg

2

Re: Allereerste keer taart (Minion)

wat een leuke taart heb je gemaakt,echt niet slecht voor een eerste keer hoor!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Netjes hoor voor een 1e!

4

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Wat een super leuke taart, knap hoor voor de eerste keer.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoontje.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Wow wat super! Ik vind hem heel erg mooi. En super knap dat je zo'n taart aandurfde ;) lijkt mij toch best lastig hoor met o.a. het bekleden.

6

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Hij is leuk!! Heel vrolijk. Nog gefeliciteerd!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Wat een geweldig leuke taart en zó knap voor een eerste taart echt super hoor :thumb:

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoontje! Hijzelf nog veel mooie taarten gaan krijgen in de loop der jaren :)

8

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Je eerste!?? Dat belooft nog wat voor de toekomst. Knap gemaakt.

9

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Wauw, wat goed! Ik zou toch echt niet hebben vermoed, dat het je eerste taart is, hoor!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Is het echt je eerste taart? Wat een mooie prestatie! Heel leuk qua gezichtsuitdrukking, kleurtjes en dat hoedje maakt hem helemaal af.

Tieneke

11

Re: Allereerste keer taart (Minion)

Hele leuke minion taart!