1 Laatst bewerkt door marielrooijakkers (30-01-2017 20:02)

Onderwerp: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

ik wilde iets nieuws proberen met een ombre biscuitbeslag. Dus ik dacht dan maak ik een valentijnstaartje voor mijn man en zoontje, kan ik mooi oefenen. Met het idee hem in te vriezen tot valentijn. Maar ik was zo nieuwsgierig naar de binnenkant dat hij valentijn niet haalt  :O  :nooo:
Hij is gevuld met een framboos botercreme met framboosjes ertussen en een witte chocolade botercreme.

http://i64.tinypic.com/ogdj4i.jpg

2

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wat een schattige taart!
Je ombre biscuit is goed gelukt.

3

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Nog een vraagje:
Heb jij de laagjes biscuit in een speciale vorm gebakken?! Of gewoon een klein laagje op de bodem van je bakpan?

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wat een snoesje! En je ombre-effect prima gelukt, toch?

5 Laatst bewerkt door marielrooijakkers (31-01-2017 08:30)

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Willeke87 schreef:

Nog een vraagje:
Heb jij de laagjes biscuit in een speciale vorm gebakken?! Of gewoon een klein laagje op de bodem van je bakpan?

nee heb zelf geen apart bakvorm. Heb ze gewoon laagje voor laagje in een gewone bakpan gebakken.
Wil zoiets eerst uitproberen, nu dat het lukt ga ik er pas over nadenken om zo'n aparte pan aan te schaffen. Vind het anders zonde van het geld als het achteraf blijkt dat het niks is

wat ik overigens wel merk is omdat je natuurlijk maar kleine laagjes hebt is dat het biscuit minder luchtig is als dat je het in 1 keer bakt.

6

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Superlief taartje, wat een mooie kleur roze! En de binnenkant is goed gelukt. Je vulling klinkt heel jummie!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wat een SCHATJE! Zo leuk! En wat is de binnenkant goed gelukt, zeg. Geweldig! Kan me ook wel voorstellen, dat je daar al nieuwsgierig naar was.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wat een ontzettend lief en mooi taartje, super hoe je de laagjes hebt gedaan en je beertje is echt zo schattig!! :thumb:

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

dank je wel allemaal  :o

10

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wat super leuk gedaan, snap dat je niet kon wachten.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wauw mooi gemaakt!

12

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Ahhhhhw wat een schatje!

13

Re: een vervroegd valentijnstaartje voor mijn 2 valentijntjes

Wat een schitterende taart echt helemaal geweldig je mag trots zijn op je zelf