1

Onderwerp: Bruidstaart

https://s27.postimg.org/rg8tasa3z/15253422_1209267975798699_3819665013335201792_n.jpg

Ik ben erg trots op deze bruidstaart.

Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd!

2

Re: Bruidstaart

Snap ik! Mooi bloemenwerk :thumb:

3 Laatst bewerkt door LaLuub (11-01-2017 19:14)

Re: Bruidstaart

Mooie bloemen!  :thumb:

En mag ik je een kleine tip geven voor de letters? Laat ze even drogen, zodat ze niet vervormen als je ze op de taart plakt.

4

Re: Bruidstaart

LaLuub schreef:

Mooie bloemen!  :thumb:

En mag ik je een kleine tip geven voor de letters? Laat ze even drogen, zodat ze niet vervormen als je ze op de taart plakt.


Dank je! Hadden we gedaan. Zijn gewoon kleine breekbare letters. Hoe lang kun je ze het beste laten drogen? ik ze met de tappit heb uitgestoken laat ik het even liggen. Ga dan eerst verder met de volgende letters.

Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd!

5

Re: Bruidstaart

Het is een heel erg mooie taart en hele mooie bloemen :thumb:

6

Re: Bruidstaart

Mag je zeker trots op zijn, mooie bloemen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: Bruidstaart

Heel mooi! Vind de kleur van de bloemen prachtig

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Re: Bruidstaart

jolien27 schreef:
LaLuub schreef:

Mooie bloemen!  :thumb:

En mag ik je een kleine tip geven voor de letters? Laat ze even drogen, zodat ze niet vervormen als je ze op de taart plakt.


Dank je! Hadden we gedaan. Zijn gewoon kleine breekbare letters. Hoe lang kun je ze het beste laten drogen? ik ze met de tappit heb uitgestoken laat ik het even liggen. Ga dan eerst verder met de volgende letters.

Oh dat kan ook zo een halfuur of uur droogtijd zijn hoor. Ligt ook aan hoe de structuur van je fondant is ( droog of plakkerig). Ik kijk ondertussen hoever ze gedroogd zijn, op het moment dat ze nog vervormen als ik ze wil oppakken laat ik ze nog even verder drogen.

Re: Bruidstaart

mooi!