1

Onderwerp: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Ik weet niet of de vraag wellicht eerder is gedaan, met de zoekfunctie krijg ik namelijk geen resultaat.

Na een aantal jaar niet zelf gebakken te hebben, ga ik komende week toch weer aan de slag. Mijn zoontje is dan jarig en wil graag een Pokémon taart en om te trakteren Pokémon cupcakes.

Ik ben op zoek naar een vierkante bakvorm, en verder heb ik dingen als fondant, biscuitmix, botercrememix e.d. nodig.
Ik vroeg mij af waar ik hiervoor het beste terecht kan in de omgeving van IJsselstein. Is Houten nog steeds de aangewezen plek daarvoor, of zijn er wellicht ook wat 'voordeligere' opties?

Alvast bedankt:)

2

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

De leukste taartenshop heeft alles wat je nodig hebt en op het moment zijn de mixen van funcakes in de aanbieding 2e halve prijs.

En je kan bij taart spullen 2e kans hier kijken.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Mijn ervaring is dat je online vaak goedkoper uit ben dan in n winkel.
Tegenwoordig is het bezorgen ook snel, dus heb je het vaak de volgende dag al in huis.

4

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Voordeel van online is dat er, meestal dan, heel veel keus is en je dus alles in 1x hebt. Nou is er hier in de buurt eigenlijk niks te vinden (ja, Pipoos, maar die vind ik duur en heeft bijna niks) dus is online bestellen, voor mij dan, sowieso goedkoper dan met de auto ergens heen rijden  ;) . Bezorgkosten zijn trouwens bij sommige nog geen €4  ;)

5

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Het voordeel van een fysieke winkel is dat je de producten kunt zien en voelen, advies en tips kunt vragen, lekker kunt snuffelen tussen alle andere spullen.
Ik vind het jammer dat er naar online bestellen wordt doorverwezen als iemand vraagt om een fysieke winkel :) (en ja, ik ben bevooroordeeld ;) )

Ik weet niet hoe ver je wilt rijden, maar je kunt naar Deleukstetaartenshop in Veenendaal en inderdaad nog steeds naar Lies Cakeshop in Houten. Meer weet ik  helaas niet in die buurt.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6 Laatst bewerkt door Willeke87 (27-11-2016 12:14)

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Marianne schreef:

Het voordeel van een fysieke winkel is dat je de producten kunt zien en voelen, advies en tips kunt vragen, lekker kunt snuffelen tussen alle andere spullen.
Ik vind het jammer dat er naar online bestellen wordt doorverwezen als iemand vraagt om een fysieke winkel :) (en ja, ik ben bevooroordeeld ;) )

Ik weet niet hoe ver je wilt rijden, maar je kunt naar Deleukstetaartenshop in Veenendaal en inderdaad nog steeds naar Lies Cakeshop in Houten. Meer weet ik  helaas niet in die buurt.

Als je weet wat je hebben moet is online toch net zo handig??
Ook als er geen winkel in je buurt is of je geen auto bij huis hebt is het gemakkelijker!
Dit forum online is toch ook gemakkelijker "praten"  dan langs gaan bij iedereen die een vraag stelt ;)

7

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Willeke87 schreef:

Als je weet wat je hebben moet is online toch net zo handig??
Ook als er geen winkel in je buurt is of je geen auto bij huis hebt is het gemakkelijker!
Dit forum online is toch ook gemakkelijker "praten"  dan langs gaan bij iedereen die een vraag stelt ;)

Maar ze vraagt toch om fysieke winkels? En vervolgens 3 berichten om online te bestellen...
En daarbij: ik zei toch dat ik bevooroordeeld ben? Online is nou eenmaal de grootste concurrent van o.a. mijn 2 winkels. Dus ik geef de voordelen van fysieke winkels aan, èn antwoord op haar vraag :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8 Laatst bewerkt door Esther68 (27-11-2016 15:48)

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Marianne schreef:
Willeke87 schreef:

Als je weet wat je hebben moet is online toch net zo handig??
Ook als er geen winkel in je buurt is of je geen auto bij huis hebt is het gemakkelijker!
Dit forum online is toch ook gemakkelijker "praten"  dan langs gaan bij iedereen die een vraag stelt ;)

Maar ze vraagt toch om fysieke winkels? En vervolgens 3 berichten om online te bestellen...
En daarbij: ik zei toch dat ik bevooroordeeld ben? Online is nou eenmaal de grootste concurrent van o.a. mijn 2 winkels. Dus ik geef de voordelen van fysieke winkels aan, èn antwoord op haar vraag :)

Maar ze vraagt ook om voordeligere opties  ;) . En dat is toch online winkelen. In Den Bosch zat een paar jaar geleden De Taartwinkel, In Hedel zat ook een uitgebreide taartenwinkel. Beide zijn gestopt. Nu moet ik minstens een half uur rijden om naar een fysieke winkel te gaan. Wil ik naar een uitgebreidere winkel dan moet ik minstens 45 minuten rijden. Toch raar eigenlijk...ik woon 25 minuten fietsen van Den Bosch af wat toch echt een leuke stad is maar, buiten Pipoos, niks op taartgebied te krijgen is.

9

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Maar ik bedoelde met de leukste taartenshop ook niet de online shop, ik bestel daar ook nooit.  Ik rij naar jou of jij bestelt het voor mij.

Maar ik begrijp dat als er niets in de buurt zit dat het handig is om het online te bestellen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

10

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

Esther68 schreef:

... Beide zijn gestopt....

I rest my case... ;)

Nee geintje, ik snap jullie wel, tuurlijk. Als je geen winkel in de buurt hebt is online winkelen handig, uiteraard. Maar daar staat tegenover - niet alleen op taartwinkel gebied btw - dat er heel veel winkels over de kop gaan en veel leegstand is waar iedereen over klaagt. En daarom wil ik even een tegen geluid geven.

vonn schreef:

Maar ik bedoelde met de leukste taartenshop ook niet de online shop, ik bestel daar ook nooit.  Ik rij naar jou of jij bestelt het voor mij.

En daar ben ik ook super blij mee   :y  :y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11 Laatst bewerkt door Esther68 (27-11-2016 15:55)

Re: Waar zijn er winkels omgeving ijsselstein?

@Marianne: Dat beide winkels gestopt zijn heeft, voor zover ik het begrepen heb van hun, meer met andere omstandigheden te maken dan met het feit dat veel mensen online kopen. Wat het is natuurlijk een feit dat er veel leegstand is, waar we bijna allemaal aan mee doen :O, en ook over klagen idd  :rolleyes:  .
Maar misschien kun je een vestiging in Den Bosch eo openen? ;)