1

Onderwerp: Websites Taartbenodigdheden

Dag bakkers,

Wat zijn over het algemeen een beetje de relatief 'goedkopere' websites voor bakbenodigheden? Volgens mij is de leukstetaartenshop bijvoorbeeld vrij duur?

2

Re: Websites Taartbenodigdheden

Ik bestel vaak bij aribacakes. Fijne site, veel artikelen, snelle levering, goede service en leuke prijzen. Maar soms heb ik iets nodig wat aribacakes niet heeft. Als ik dan ook andere spullen nodig heb bestel ik deze dan ook daar gelijk mee. Anders zit je met 2x bezorgkosten, wat dan uiteindelijk nog duur is  ;) . Het ligt er dus ook wat je nodig hebt.

3

Re: Websites Taartbenodigdheden

Ik snap je vraag en goedkopere webshops zijn zeker te vinden, maar denk niet dat het de bedoeling is dat ik die hier noem ;)
Beetje raar op n forum van een taarten shop.
Google eens naar outlet taartspullen..

4

Re: Websites Taartbenodigdheden

Dit forum is niet van Deleukstetaartenshop.nl :)
Dit forum is zelfstandig, al worden we deels voor de hosting gesponsord door de webshop. De overige kosten worden bijeengebracht door o.a. de opbrengst op Taart&Trends, sponsoring via enkele leden en google inkomsten.

Dit betekent echter niet dat we hier reclame voor andere (web)winkels dan Deleukstetaartenshop.nl maken, aangezien die helemaal niets sponsoren :) De regels hierover staan best wel duidelijk omschreven hier.

Bovenstaande gezegd hebbende: Deleukstetaartenshop is niet persé duur. 't Is maar net wat je nodig hebt.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag